Translate

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Hayalci...


          Hayaller gündüz Güneş'im gece Ay'ım olur anımı aydınlatırlar. Onlarla uyur, onlarla uyanırım. Uykumda rüyalarım olurlar. Bir gece devasa bir yaratığa karşı kullandığım ışın kılıcım, bir gece rüyalar şehrimde beni uçuran bembeyaz kanatlarım olurlar. Bazen korkuturlar; soğuk soğuk ter, hızlı hızlı atan bir kalp olurlar. Bazen sıcacık bir mutluluk olurlar, yeryüzünde olamayacak kadar sıcacık... Korku olurlar, endişe olurlar, panik olurlar, üzüntü olurlar, heyecan olurlar... Ama en çok mutluluk olurlar!

          Bir bahar günü ulu bir ağacın gölgesine sığınmış seyyahın, yüzüne çarpan rüzgar gibidir hayaller; kendini salıncağın rüzgarına kaptırmış uçacağını sanan bir çocuk gibi... Biz kendi işimize bakarken ortama huzur savuran bir şarkı gibi: Dinlendirici, huzur verici ve en önemlisi gülümseten bir şarkı... Ya da teklifsizce elimizden tutup bizi dans pistine sürükleyen arsız bir sevgili gibi... "Sağlığa!" diye kaldırılan bir kadeh gibi... Hep iyiden, güzelden yana hep umut dolu yeni günlere!..



13 yorum:

  1. yalnız umutsuzluğa düşüncede acı verirler yanisi o kadar da mükemmel değil o hayaller yov yov kafiye oldu sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =)) Umutsuzluğa düşmeyeceksiniz sayın kimsecik! Hayallerden biri tutmadıysa diğerini deneyeceksiniz. Mutlu olmaya uğraşacaksınız, mutsuzluğa değil! =)

      Sil
  2. ne tatlı ne huzurlu anlatmışsın ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan huzurlu olunca... =)

      Artık böyle, yeni ben bu Deep! Sevdin değil mi?? =)

      Sil
    2. ebeeeet. tabii, daha keyiflisin. bi dee, güzel bi gelecek var işte sanaaa.
      :)

      Sil
    3. Eveet! =) Daha film yapacağız seninle! Senaryo senden unutma! =)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hayalciyi görünce direk benim dedim :) Yazılarında kendimden bir şeyler bulmak çok hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim Penguencimm =) Ben de mutlu oluyorum sevilince yazılarım! =)

      Sil
  5. ne zamandır dinlememiştim bu şarkıyı iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldir, huzur verir "Hüzün Kovan Kuşu" =)

      Sil
  6. Güzelmiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. GÜzel blog paylaşımlar için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...