Translate

24 Nisan 2013 Çarşamba

Adı Mutluluk


Neydi o şarkının sözleri?
Ya da o ilk filmin ismi?..
Bunca yıl sonra bile...
Hatırlıyor musun acaba şimdi?
Ne çok zaman geçti değil mi? Ne kadar uzun yıllar... Karşılıklı ızdıraplar...
Geçti ama şimdi, güzel günler geldi. Sıkıntısız, karışanı edeni olmayan büyük, yalnız mutluluklar. Özgürlüğün zirvesinde geçen zamanlar...
Hani kırık kalpler nerede?
Niye gözükmüyorlar şimdi?
Bu kadar mıydı tüm sitemleri?
Bitmez sanmıştım oysa...
Hiç geçip gitmez gibi gelirdi bana.
Ne çok yanılmışım demek ki...
Başına -önemsiz bile olsa- bir şey gelirse hep ilk ben bilmek isterdim. Öyle seni çok umursadığımdan da değil aslında, konuşmaya bahane aramaktı bu benimkisi...
Sen her susuşunda en çok kendime kızardım, susmayı bilmediğimden. Öyle ya sen uçsuz bucaksız denizlerin gizemli korsanıydın bense senin meraklı mürettebatın.

Şimdi tüm bunları paylaşacak saman kağıttan ince bir defterim ve ucu kırılıp duran basit bir kurşun kalemim kaldı sadece. Konuşmaktı ya tüm gayem onlarla konuşup duruyorum işte.



***Bana tekrardan yazma şevki getiren Deniz Doğan ve kitabı Üç Noktalı Zamanlar iyi ki varlar! Önce Kitap'tan mükemmel bir kitap, tavsiyelerimle!

6 yorum:

  1. Ne güzel ve ne anlamlı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Düş Kızı! =)

      Sil
  2. hayat bitiyor birgün, biryerde, aşkalar bitmezmi?, aşıklar çekip gitmezmi..
    Silgi kullan, yumuşak, iz bırakmayan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım sen de şair çıktın başımıza ya =)
      Çok öpüyorum! =)

      Sil
  3. ne duyarlı yazmışsın.


    hımmm o kitabı okumalı o zaman.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşka geldim Deep! =)
      Eveet, kesinlikle tavsiye ederim. Cümlelerin altını çizmekten kitabı okuyamamaktayım. Bitirince bir tanıtım yazacağım zaten =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...