Translate

12 Ocak 2013 Cumartesi

Konuşasım Var

Ciddi konuşasım var ama baktım etrafta konuşacak kimse yok bari gelip sizinle konuşayım dedim. Hem zaten gelip uzun zamandır da dertleşmemiştim. Çok az vaktim oluyor bloga yazı yazmak için, bunu zaten biliyorsunuz, o az vakti de iyi değerlendireyim, saçmalamayayım istiyorum ama daha fazla tutamayacağım kendimi. Çenem düştü yine! Hem de nasıl bilemezsiniz... Devamlı kitap okumak kitaptan kafamı kaldırdığım her an ise konuşmak istiyorum. Kanarya suyu içirmişler mi bir şey deniyor ama tam bilmiyorum. Galiba öyle bir şey olmuş bana. Kendimle zaten konuşurum ama artık abartacakmışım gibi hissettim ve deli sanılmaktan korktuğum için yapmıyorum... Galiba cidden de deliyim!

Neyse işte yazacağım önemli bir şey yok. Deli gibi kitap okuyup boş boş konuşmak dışında birkaç gündür bir şey yaptığım da yok zaten. O yüzden yazıyı da uzatamayacağım.

Bb.

6 yorum:

  1. Kanarya bokumu yedirdiniz buna derler :)
    Bebeğim insan bazen konuşmak ister..Benim sms olmadığından sana yazamıyorum..Bir şey varsa mail at cevap atarım ben sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de anlatacak bir şeyim yok zaten =) Maksat laf kalabalığı olsun. Gerekli gereksiz konuşmak istiyorum =D

      Sil
  2. Ya ben seni ne yapayım ya.. Çok şekersin sen..Kanaryam benim..Çok öptümmmmmm..
    Bide çok seviyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çoooook seviyorum ki ya =) Nolcak Vuslat ablacım benim bu halim? Napcaz beni? =) Öptüm kocaman!

      Sil
  3. kitap ve dersler.
    iyi ki.
    kanarya suyu.
    ne ilginç söz yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülnihal düzeltti beni su değil bokmuş o =D
      Çıldıracağım Deep az kaldı! Çok yoğunum çok... Bugün biraz tembellik yaptım yarın nefes almaya vaktim olmucak... of of...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...