Translate

21 Ocak 2013 Pazartesi

Bir Şarkı Başlattı Her Şeyi

**ÖN UYARI: Bu yazının sonunda, yarısında veya herhangi bir yerinde benimle dalga geçmek, beni küçümsemek ve/veya buna benzer bir eylemde bulunmak yasaktır.


İçinde bulunduğum durumdan kurtulmanın üç yolu vardı. Bunlardan birincisi: Yazı yazmak. İkincisi: Birisi ve/veya birileriyle konuşmak. Üçüncüsü: Kendi kendime kafaları yemek. Ben önce ikinci seçeneği denedim baktım tutmayınca birinci seçenekte karar kıldım. Bu yüzden şimdiden uyarıyorum çok keyifliysen veya keyfin kaçmaya dünden meraklıysa bu yazıyı hiç okuma.

Her şey bir şarkıyla başladı. Şarkının ismi Ben Böyle Değildim'di.


Sonra zaman geçti oh ne güzel unutmuşum, mutlu olmuşum dediğim bir zamanda kulaklığımı taktım müzik dinleyerek keyifli keyifli geometri çözüyordum. (Müzikler karışık olarak çalıyor, ben seçmiyorum.) Hiç yorulmadan cevapları da buluyorum. Motivasyonum tam. Kulağımda çalan şarkı AC/DC - TNT


Sonra birden bir şarkı çalmaya başladı. Soru çözmekten ya da şarkının gelişigüzel çalışına aldırmamaktan vazgeçip aklım sözlerine kaydı. Şarkının ismi: Bal Gibi


İşte zaten ne olduysa da bundan sonra oldu. Sorular (hani az önce takır takır çözdüğüm sorular) çıkmamaya başladım. Sonra sonra fark ettim de ben zaten artık masamda oturmuyordum. Evet, bedenim orada sorularla hala uğraşıyordu ama ben yoktum. Tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de üstüne çok neşeli bir şarkı olmasına rağmen Athena'dan Arsız Gönül çalınca...


...işte işler karıştı. Tamam biliyorum bu şarkının eğlendirmesi gerekiyordu. Zaten normal zamanlarda beni de çok eğlendirir ama Bal Gibi'nin üstüne değil. Ya da ben kendimde değilken değil. Hiç değil hem de!

Böyle saçma şeyler için aslında yine çok saçma olan ama "şu an" çok mantıklı gelen "saçma" sebeplerim var. Mesela "Ben mesela uçarım mesela yerlere göklere sığamıyorum." dediğimde bu keyifli halimi çok sevdiğini söyleyen birinin olması gibi... (Bir zamanlar tabi...) İşte böyle saçma şeyler...

**Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.

13 yorum:

  1. Yook yook ortalarda veya sonlarda hiç bir yerde gülmedik merak etmee :)♥

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç gelmediğimi bildirmek içindi değil mi bu link? Utandım vallahi. Ama Ebrucum sana özel bir durum değil inan. Çok yoğunum bu aralar, sınava hazırlanıyorum ve bloggera çok az vakit ayırıyorum. (haftada bir falan yazmamdan anlayabilirsin çünkü normalde her gün yazarım.) şu yoğunluğum geçsin ziyaret edeceğim. Söz...

      Sil
  2. Ay şeker şey bana da bir tuti mucizeyi guyem koyaydın ya.. karne nasıl gelecek bu arada..

    YanıtlaSil
  3. Çokkkkkkkkkkkk öptüm seni..

    YanıtlaSil
  4. Haa birde chevroleyi arka arkaya okumak istiyorum. Topladığın yeri bulamadım. Yoksa ben kör bir yaşlımıyım:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslat ablacım hepsine topluca cevap veriyorum.
      1.si karne yok çünkü ben geçen sene mezun oldum =)
      2.si öykü için ayrı bir sayfa açmamıştım, açmak için vakit ayıramamıştım ama birazdan yapacağım. Söz.
      3.sü bende seni çoook öpüyorum...

      Sil
    2. Bu arada sayfayı oluşturdum ablacım, blog başlığının hemen altında görebilirsin =)

      Sil
  5. gayet içten ve doğaldı bende gülmedim:))
    merhaba sizi takipteyim bende sizi beklerim sayfama sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o halde =)) Gelirim tabii =)

      Sil
  6. yani kalkıp oynadın mı neşelendin mi hüzünlendin miiii anlamadıım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook hüzünlendim, üzüldüm... =/

      Sil
  7. anladım da anlamak istemedim ama.

    allam sana da ne çok şey ne çok şeyi hatırlatıyor yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında ben böyle bir insan değilim. Hatta genelde şarkı ne olursa olsun eğlenirim. Yani güzel şarkıdan anılar yüzünden vazgeçmem, kaçmam. Hepsi pms'in suçu! =) Ben hayat dolu bir insanım özümde, mutlu olmayı ise çok seviyorum, basit şeylerden mutlu oluyorum =))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...