Translate

31 Aralık 2012 Pazartesi

Mutlu Yıllar!!!

Yine yaşlanıyoruz. Of hiç sevmiyorum bu yeni yıl mesajlarını yazmayı. Tamam yeni yıl güzel şeyler getirsin. Ona sözüm yok. Herkes ama herkes çok mutlu olsun, sağlıklı olsun... Ona da sözüm yok ama yaşlanmayalım. Olmaz mı? =) Hatta hep genç kalalım. En güzel zamanımızda... (Tabi en güzel zaman kavramı göreceli. Ama herkes kendinin en mükemmel zamanında donsa güzel olur bence. Donmak derken gerçek anlamında demiyorum. Yanlış anlaşılmasın.)

Neyse...

Umarım herkes 2012'yi güzel hatırlar. Benim için çok güzel bir yıl değildi. Hatta şansız bir yıldı ama her şeyi güzel hatırlamak gerektiğine inanırım ben. Bir şeylerin kötü izler bırakması mutsuzluk sebebidir. O yüzden 2012 herkesin hafızasında umarım güzel yer edinir ya da edinmiştir.


Ve 2013... Herkese bol bol mutluluk getirir umarım... En çok da benim sevdiklerime... Mesela dünyanın en tatlı ninjasına... Mesela devamlı okuduğu kitapları paylaşıp beni kıskandıran Deep'e... Mesela canım ortağım Ecenur B.'ye... Mesela en içten ablacım Vuslat'a... Ve daha bir sürü meselalara...

İYİ YILLAR!!! =)

6 yorum:

  1. Sevdiklerinle birlikte musssmutlu yıllar dilerim =) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da Ebru'cum. Teşekkürler... =)

      Sil
  2. hadiii bu yıl iyi çalış ve kazaaaan en istediğin yerii.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ben seni yemiyeyim, sarılıp, öpüp koklayıp mıncıklamayayımda ne yapayım. YAŞLI GENCİM BENİMMMMMMMMM.:)))) bayılıyorum senin bu gençlik ateşine..Canımın içi..Çok mutlu ol sadece bu yıl değil tüm yıllar sana hep mutluluk yağdırsın..

    Bir öptüm, bir öptüm, bir daha öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Kimseler görmedi öpüştüğümüzü, yağmurdan başka..."
      Neşe Karaböcek gelir hatırıma. Hakikaten yaşlandım mı yoksa?! =)

      Çoook teşekkür ederim ablacım. Bende seni öpüyorum kocaman kocaman.. =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...