Translate

22 Aralık 2012 Cumartesi

Bugün Günlerden Benim Doğum Günüm

Tarih: 22 Aralık 1993

Sabah saat 10.30 civarı Nazilli Devlet Hastanesinde dünyaya minik bir kız çocuğu geldi.

İsmini İpek Özlem koydular.

Bugünün tarihi: 22 Aralık 2012. O tarihten tam 19 yıl sonra...

Şimdi o minik bebiş büyüyüp kocaman oldu. Ama ruhu hala çocuk.

İşte o çocuk ruhlu kocaman bebiş, İpek Özlem, benim.

Yaşlanıyorum ama değişen hiçbir şey olmadan. Çocuk kalarak...

Günlerin götürüp getirdiklerinin yarında, getirdiklerinden çok götürdüklerinin yanında, yaşamaya hevesle, sevinçle ve merakla devam ediyorum. Umarım tüm hayallerim gerçek oluncaya kadar da böyle devam eder. Umarım bütün iyi insanlar için böyle olur...

Bugün beni yalnız bırakmadıkları için teşekkür etmem gereken dostlarım var:

Ecenur B.'ye Twitter'daki uğraşları ve hep yanımda olduğu için teşekkür ederim.

#BugünGünlerdenIpekinDoğumGünü etiketi ile sayesinde tanıdığım tanımadığım bir sürü insandan doğum günü tebriği almamı sağladı. Gecenin ilk güzel sürpriziydi...

Onun dışında doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlarıma da çoook teşekkür ederim. Bugün herkesi herkesi çooookkk seviyorummm! =)))

İyi ki varsınız dostlar! =D


Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor?..

7 yorum:

  1. Aaaa bende 93 doğumluyuuum =)
    Aynı yaştayız desene =)
    Bende Haziranda kısmetse 20 ye girceem.
    Doğum günün kutlu olsun inşallah yeni yaşın sağlık mutluluk huzur başarı getirir... ♥
    ♥♥♥♥♥
    Bu arada isminde pek güzel İpek...
    Bende Ebru =) Memnun olduuum....

    YanıtlaSil


  2. ♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥♥♥♥ ♥ ♥

    BUNU YAYINLARKEN SADECE SEN BU ŞEKİLDE GÖRECEKSİN MAALESEEF =) YORUMLARDA ÇOK SAÇMA BİR ŞEKİL ALACAK BİLİYORUM AMA OLSUUN =)
    GÖRMYENLER İÇİN SÖYLEYEYİM KALPCİKLİ İPEK YAZIYOR =)
    MUTLU YILLAAAR İPEEEK.... ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim Ebru'cumm =) Çok sevimli olmuş öyle kalpciklik ipek =) Uğraşmışsın onun için ayrıca teşekkür ederim =)

      İsmini biliyordum zaten, Film Dizi Kitap Delisi'nden Ecenur'un ortağıyım =) Ve elbette ben de memnun olduumm =)))

      Sil
  3. heeey neyse 21 aralıkta bişi olmadı da yeni yaşına girebildin. büyüme zaten. böle çok tatlısın ki. çok heyecanlı ol bugün ama. nazilli devlet hastanesi annen baban da pek şanslıymış ama. ecenur da ebru da deep de bon jovi de herkesler herkesler çok şanslıymış.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep! Seni yerim! =) Çok teşekkür ederim bu sevimli iltifatların için =)

      Sil
  4. İyiki doğdun İpek
    İyiki doğdun arkadaşım
    Mutlu yıllar sana..
    Hep ol sen minik cadı :)
    Teoman'ı sana bırakıyorum Bonjovi 'me dokunma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet cadıyım ben cadıı =))
      (Nasıl nasıl şımardım öyle bugün yaa)
      Sen de iyi ki varsın canım benimmm =)
      Ama ben Bon Jovi'yi de seviyorum ki... Bana ne o da benim. Hepsi benim. Bana ne! =) Ama paylaşalım barii?? =/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...