Translate

28 Kasım 2012 Çarşamba

Nefret Et Çünkü Nefret Etmek En Kolay

Kabul etmeliyim güne berbat bir başlangıç yaptım. Daha doğrusu bugünü dünle birleştirdiğim için tam olarak başlayabilmiş bile sayılmam ama kötüydü işte. Ve hala daha kötü.

Kimseyi görmek istemiyorum, hiç kimseyle konuşmak istemiyorum... Hatta ve hatta ismini duymak, fotoğrafını görmek istemediğim insanlar yüzünden telefonumu kapattım, facebook ve twitter'a bugün girmeme kararı aldım ve telefonla bana her türlü ulaşımı engelledim. Bunu yapmayı aslında bir bakıma seviyorum. Yalnızlık kesinlikle en güzel şey! Ama nefret denilen o şey benim içimi yiyor. Sahi! Bazıları görünmez olsa ya bir süre! Ne güzel olurdu! Mutlu olurdum. Ya da o çok olasılıksız ise topluca ıssız bir adaya gitsinler. Çok değil zaten sadece bir kaç kişi. Birbirlerini de çok sevdiklerinden müthiş eğlenirler.

Ahh ah! İşte "Bazen hayaller sadece hayaldir!" diye bu yüzden diyorum. Hatta sadece bu yüzden! Çünkü diğer hiçbir şey imkansız değildir.

Neyse ya yazmayacağım daha fazla. (Burada bloggerı bir insan olarak düşünüp ona trip atıyorum.)

İyi olunca keyifli keyifli geleceğim. Çünkü aslında güzel haberlerim var. Bekleyin beni!

4 yorum:

  1. Kim kızdırdı kuzum seni? Kıyamam çileğim sana..Öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver ablacım yaa... Bende öptüm..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Olmaz yazmıcam buraya, bekle biraz =)
      Bende sevdiim =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...