Translate

7 Kasım 2012 Çarşamba

Mutluluk Neydi Ki?



Ne var ki hayatta mutluluk dışında? Acı dediğimiz kavram ne ki? Kendi kendimize yaptığımız bir işkence dışında... Bir hiç bence ve hayatta mutluluk dışında başka bir şey yok.

Yaşam boyunca bir çok mantıklı mantıksız sebepten dolayı mutsuz oluruz, acı çektiğimizi düşünürüz ve daha bir sürü şey olur. Ama sonuç olarak yaşamaya her şekilde devam ederiz. Buna engel olmak farkı bir cesaret gerektirir. Günlük hayatta yaptığımız bir çok cesurluktan öte bir şeydir bu. E madem ki yaşamaya devam edeceğiz niye mutsuz olalım ki? Kim berbat bir hayat sürmek ister? Ki bence ne olursa olsun bir çok mutsuzluğun mutluluğa açılan bir kapısı vardır.

Mesela korkularımız... Bir çok kişi korkularıyla yüzleşemez ama yüzleşince aslında o korkuların çok yersiz olduğu anlaşılır. Yenilemeyecek hiçbir korku yoktur aslında. Mesela biriyle karşılaşmaktan mı korkuyorsunuz? Gerçekten o kişiyle karşılaşıncaya kadar kafanızda bin bir türlü felaket kurarız ama o an geldiğinde sanki her gün olan bir şeymiş gibi umursamayabilirsiniz. Ya da en azından sadece çok basit bir tepkiyle bu sorun çözülebilir. Siz bile şaşırırsınız ama böyledir işte.

Çok düşünmemek gerekir aslında çoğu zaman. Akışına bırakıp rahat davranmak belkide tamamen boş vermişlik en iyisi.

Hadi bir cesaret sende taşın altına koy elini! İnadına inadına mutlu olmalı! =)

E hadi kolay gelsin! =)

12 yorum:

  1. İpeek ben sana ne diyorum fotoğraflarımı kullanma demiyor muyum ben sana hı hı?? Bak yine ne kadar hoş çıkmışım fotoğrafta :D
    Bu arada mutlu olmak iyidir iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. interneti amaçlı kullanıp güzel fotoğraflar buluyorum işte böyle, kusura bakma artık =P

      Sil
  2. Gerçekten mutluluk , mutluluktan havalara sıçramak gibi olmalı..
    kuzu başka tarif bulamadım:)) idare et. Zaten senin foto anlatıyor her şeyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslat ablam çok haklısın ya o foto anlatıyor cidden. Ve çook kıskandım ben o fotodaki kızı. Ben o olmak istiyorum. Of ya of! (Yine kıskançlık yapıyorum!)

      Sil
  3. Mutlu olmak zor gibi gelir ama aslında ne kolay olduğunu onca acılar, kayıplar ve ayrılıklar yaşadıktan sonra hala gülebildiğimizde anlarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Aslı... En kolayıdır aslında ama kalın kafalarımız anlamakta gecikiyor işte.

      Sil
  4. vuslatımdan geldim size.
    tanıştığıma memnun olalım ve hepmutlu kalalım takibe aldım bir çay molasında banada beklerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz! =) Ben çok memnun oldum =) Tabiki ben de gelirim =)

      Sil
  5. Ah bende ya biriyle karşılaşana kadar kurar kurarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an bu yazının altına yorum yapıyor olmak öyle ironik ki...

      Karşılaşınca hiçbir şey olmuyor işte. Hayaller ve aslında belkide son bir kıpırtı umudu hepsi...

      Sil
  6. peki yau tımım mutlu olucez kızma.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarım ben! Kıskancım, bencilim, cadıyım..! =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...