Translate

14 Kasım 2012 Çarşamba

İmza Günüm


Galiba ben artık hiç kimseye ben gibi davranamayacağım. Bunun iki sebebi var. Birincisi ve gerçek sebebi: İnsanlar. İkincisi ise fark ettim de uzun zamandır (aylardır) yazı yazarken rahat olduğum kadar hiç kimseyle konuşurken rahat olmuyorum. Kimse yazı yazmanın verdiği huzuru bana veremiyor ve korkarım veremeyecek de.

Hal böyleyken ben de bu aralar kendimi yazı yazmaya verdim. Devamlı gelip burada yazıyorum, defterlerime yazıyorum... Sürekli sürekli yazıyorum! Ve gelecekte çıkacak olan kitabımın hayalini kuruyorum. Boş kaldığım her an! Umarım o zaman çok uzakta değildir. Çünkü manevi bir güç olarak en çok ona ihtiyacım var. Kendimi tek avuttuğum şey bu.

Bir imza günü hayal ediyorum:
Uzun, upuzun bir kuyruk ve insanlar... Ben devamlı kitap imzalıyorum. Başımı kaşımaya vaktim yok. Eskilerden, çok çok uzak zamanlardan bir çocuk var kuyrukta. Sıra ona gelince yüzüne bakıp ismini soruyorum, söylüyor. Kitaba: "Bu kitabı yazmamda ilham kaynağı olduğun için teşekkürlerimle." yazıp imzalıyorum. Tanımamış gibi yapıp kitabı ona uzatıyorum ve kitabımı aldığı için teşekkür ediyorum. Ve o an, o gün hayatımın en mutlu günü oluyor.

İşte hep bunu bekliyorum. Belki de tam olarak bunu değil, bu sahne olmasa bile o imza gününü, kalabalıkları istiyorum! =)

10 yorum:

  1. umarım yazarsın güzel bi şey olacağı kesinn :))

    YanıtlaSil
  2. Yazıyorum zaten, tamamladığımda umarım yayınlayacak bir yayınevi bulurum! =)

    YanıtlaSil
  3. bir kitabım olsun istiyorum yazarı senin oldugun imza gününde imzalatacagimm :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım hayallerin geçek olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım cessie ! =) Umarım iyi olan herkesin hayalleri gerçek olur ! =)

      Sil
  5. vay beeee ne sahneeee.
    bence kitabı onun suratına atmalı senin yüzünden yazdım deyip.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz Deep olmaz! =) Asilliğimden, gururumdan ödün vermemem gerek. =P =D Hem ne var yani sayesinde çok ünlü olcam baksana. Bence cidden teşekkürü hak ediyor(!) =D

      Sil
  6. mükemmel bir fikir var karşımda. şahane beni yazar yaptın insafsız diyip içinden dışından teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kız içimden de teşekkür edeceğim =) Yazar olmak benim çocukluk hayalimdi, sayesinde gerçek olacak nasıl teşekkür etmem? =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...