Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

ZAMAN MAKİNESİ


          Zaman makinesini buldum! Ama sadece kendi yaşadığımız zamanda seyahat edilebiliniyor. Ne mi o? Tabi ki de HAFIZA. Ama bulmasam daha iyiymiş gibi hissetmiyorum desem yalan olur. Kötü hissetmeme ve acı çekmeme neden oluyor. En kötüsü de sevdiklerime olan güvenimi sarsıyor, huzurumu kaçırıyor. Uyuyamıyorum, hiçbir şeye konsantre olamıyorum. Dahası çözümünün ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Kısacası çıldırmanın eşiğindeyim.

          Değer vermek ve güvenmek arasında dağlar kadar fark varmış zaman geçtikçe anlıyorum. Bir insan hayatınızdaki sayılı değerli insandan biri olabilir ama bu o insana müthiş güveneceğiniz anlamına gelmiyormuş. Evet, bazıları çok çok çok değerli ama onlara karşı güvenle attığım adımlardan dolayı sonra pişman olabiliyorum. Bu bazen onların da suçu olmuyor çünkü iyi niyetle yapılan şeyler de böyle kötü sonuçlar doğurabiliyor. Hatta ve hatta bazen yaşamak bile ders olmuyor. Ya da bilmiyorum belki ben aptalımdır.

          Biraz sabit fikirli biriyimdir. Bunu kabul ediyorum. İnsan zamanla değişir mi ya da değişse bile ne kadar değişir bilemiyorum. Karakteristik bir özellik ne kadar silinebilir ki? İşte silinemeyeceğine çok derinden inanıyorum. Ve beni yoran en büyük problem şu sıralar bu.

          Hafızanın hatırlanmak istenmeyen kötü anılarını silmeye yarayacak bir cihaz arıyorum ama henüz bulamadım. Eğer onu bulursanız bana da haber verin. Çünkü çook ama çooook ihtiyacım var.

          ...

10 yorum:

  1. Değer vermek ve güvenmek arasında dağlar kadar fark olduğunu ben de daha yeni anladım. Anlayana dek elbette bir sürü kazık yedim. Ne demişler; "Deneyim, yenilen kazıkların bileşkesidir." Ne kadar doğru bir söz...
    Güvendiklerimle değer verdiklerimin arasında somut ve soyut, o kadar fark var ki şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide bunu iş işten geçmeden önce anlasaydım, anlasaydın ya da herkes erken farkına varsa da bütün dertler hiç olmasa... Mesela diyorum işte. Sadece hayal.

      Sil
  2. Güzel kızım herşeyi zamanında fark edersek mukayeseyi nasıl öğreniriz ki..Sevgilerimle..
    birde şu kelime doğrulaman olmasa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim geldiğin için =)
      Kelime doğrulamam ??? =)

      Sil
  3. Hafızandakiler hiç bir zaman silinmez.Sadece hayatına yeni giren insanlar olup ve farklı mekanlarda olursan biraz daha iyi olabilirsin:)Kendinide değiştiremezsin ayrıca. Ben kaç defa denedim olmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Immm galiba fazlaca haklısın. Yeni mekanlar, yeni insanlar, yeni hayatlar... Bunlar da cesaret istiyor.

      Sil
  4. tımım görüşürüz.
    :)

    kelime doğrulama.
    sana yorum yaparken bissürü şey yazıyoruz, yorum dışında, sınavlardan geçiyoruz.
    kaldırsana.
    şöyle.
    ayarlardan, yorumlara gir, orda kelime doğrulama kaldırılsın mı, diyor, o kutuyu işaretle. tamam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmmm =) Bir de üstüne üstlük yorum yayınlanmıyor. =D Ben onun varlığını bile unutmuşum benden istemediğinden tamam hemen kaldırıyorum =)

      Sil
  5. allam ya, filozof olcan sen bu gidişle.
    :)
    bak napcan, hemen silip atcan kafandan, unutcan, bi de herkesle tanışıp konuşmucan işte, seni üzenlerden uzak durcan. kendini üzmücen onları üzcen. formül buuu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok benden filozof falan olmaz. Özgür düşünemiyom ortamım yok.

      Oluyodu zaten o öyle hemen. Çok bilmiş senii ! =))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...