Translate

18 Ekim 2012 Perşembe

Şarkılar Esti Yine


Bugün birkaç gündür yapmadığım bir şeyi yaptım. Müzik dinledim. Ama tesadüf bu ya art arda Bülent Ortaçgil, Ayten Alpman, Teoman, 3 Doors Down, John Lennon, Yeni Türkü, Ezginin Günlüğü, İncesaz, Demir Demirkan falan çaldı. Bu ne demek oluyor? Çalan bütün şarkılar benim yüreğime yüreğime dokundu hatta dokunmakla da kalmayıp ucu kancalı bir değnekle deşeledi demek oluyor. Başım çok ağrıdığında ben hep müzik dinlerim ve baş ağrım geçer. Yine geçti geçmesine ama kalp ağrım başladı bu sefer. Ve bugün ağrı kesici kullanmaya karar verdim. (Baş ağrısında ağrı kesici kullanmadan koca karı yöntemleriyle çözüm üretmeyi tercih ederim normalde.)

Tabi sonra ne oldu? Ben gittim anı falan yazdım. Ama o iyi oldu. İki gündür yazmıyordum.

En saçması ve kötüsü; annem "Neyin var senin?" dedi yanıma gelip. Ben saf ayağına yatıp "Nasıl neyim var?" dedim. "Ne bileyim moralin bozuk gibi." deyince ben de "Hahhaha ne moralim bozuk olacak ya iyiyim ben!" dedim. Neyse ki inandı. =)

4 yorum:

  1. Keşke inandırmasaydın da paylaşsaydın bitanem..Bir dahaki sefer bişey yok deme anneciğine dök ona içini. Kızsada dök sevinsede dök. Annelere herşey söylenir..Çileğim güzel kokulum iyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusundur ablam... Ama bazen oluyor işte böyle... Neyse...

      Sil
  2. 3 doors down lennon nası kalp ağrıtıyo acaba. hömmm sana bişileri özletmiş olmalı. anıları tetikledi herhalde.
    kalp ağrısı kesicisi var mı yaw.
    :)

    sen çok duygulanıp hüzünleniyon galpağ.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 Doors Down acıtır tabii. Here Without You sana mutluluk mu veriyor? =) Ama Lennon'ın acıtabiliyor olması benim yeteneğim. Anılar. Cidden anılar diye açıklayabiliyorum sadece.

      Öyle bir ağrı kesici varsa ben derhal istiyorum. =)

      Çok duygulanıp hüzünlenmiyorum aslında. Bu böyle akşamın ilerleyen saatlerinde gelen bir his bana. Onun dışında çok çok çok eğlenip çok çok çok mutlu da oluyorum. Ama hani yalnız kalınca insan düşünceler basar ya. Öyle oluyor işte bana da. Ve bir de geçirdiğim güzel zamanları tasvir edemiyorum ben. O biraz benim yeteneksizliğim. Mesela dün nasıl eğlendim anlatamam bile. Ama gel bunu yazıya dök desen onu yapamam işte. Hep böyle oluyor.

      Ben depresyon da değil ya! =) Mutluyum bak cidden öyle =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...