Translate

12 Ekim 2012 Cuma

Öcü, Ballı ve Komşumuz Ayşegül


Ne diyor bu demeyin çok kıymetli dostlarım başlıkta ismi geçenler. Minik komşumuz Zeynep arka bahçemizdeki bir pisinin güzel yeşil gözlerinden korktuğu için ona Öcü Kedi demeye başladı ve ismi tüm apartmanın dilinde Öcü Kedi olarak kaldı. Ama bir görseniz aslında öcü möcü değil. Öyle tatlı öyle güzel bir şey ki... Bir de ben pencereye çıkınca benim yüzüme bakıp miyavlaması beni benden alıyor. Öyle çok seviyorum ki onu anlatamam. Annem izin verse tutup onu ve Ballı'yı eve getireceğim. Ama bir türlü izin çıkartamadım. =( Annem ne yaptıysam kabul etmiyor.

Neyse...

Ballı, Öcü Kedi'nin yavrusu. Mart ayında 1 hafta boyunca arka bahçemizde uykularımı bölen kedi Öcü Kedi'ydi ve şimdi anlıyorum ki buna fazlasıyla değmiş. Öyle sevimli, oyuncu bir kedi ki tutup ısırasım geliyor. (Satanist değilim sadece ısırmanın bir sevgi biçimi olduğuna inanıyorum.) Bal rengi olduğu için ona Ballı ismini verdim. Üzerinde siyah lekeleri de var. Hatta korsan gözlü Ballı'm. Bir gözünün çevresi tamamen siyah. Çok çok çok sevimli. =) En çok onu eve almayı istiyorum. Ama annem çok çok çok acımasız.

Öyle bir hal aldı ki artık yemek yerken onlara da yemek vermeden duramıyorum. Eve gelir gelmez pencereye koşuyorum. Benim olsunlar istiyorum!

Ve yan komşumuz Ayşegül... O'da bir kedi. Penceren bana bakıyor hep. Eskiden bir sokak kedisiymiş. Anneme örnek olsun istiyorum ama annem umursamıyor. Gerçi Ballı onun gibi olsa onu bu kadar sevemezdim. Çünkü çok donuk ve çok çok çok tepkisiz bakıyor.

Umarım bir gün Ballı kadar sevebileceğim bir kedim olur.

6 yorum:

  1. Benimkiler eve köpek ve kedi sokmaz isen fanusta yılan ve fare alırız diye tehdit ettiler ve malesef benim HAYIR oldu TUŞ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslaat =)

      Fanusta yılan ha. Çok iyi fikirmiş =) Sağolasın =))

      Sil
  2. çok tatlı.
    :)
    ama eve alma işte. bahçede filan besle işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama onu okşayıp sevemedikten sonra ne anlamı var ki... Ben hep yanımda olsun istiyorum. Mesela bugün yemek veremedim ve canım çok acıdı. Yanımda olsa öyle mi olurdu hiç? =/

      Sil
  3. Süper ya bende çok severim kedileri ama annem asla izin vermiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al işte aynı anneden bende de var. =( Ve bugün Ballı'yı hiç göremedim, ortalıkta yok. Nerede olduğunu çok merak ediyorum. Uyandığımdan beri aklım ondan. Çıldıracağım. Şimdi yanımda olsa böyle olmazdı ama annem bunu anlamıyor. ='((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...