Translate

28 Ekim 2012 Pazar

21 Aralık ve Ben


Çok çalışıyorum. Nasıl? 21 Aralık 2012 hakkında araştırma yapıyorum. Hatta artık Kur'an'da İncil'de Tevrat'ta geçen kıyametle ilgili bir çok şeyi biliyorum. Onu da geçiyorum Mayalar ne demiş, bilim adamları ne demiş, Bulgar kadın ne demiş hepsini biliyorum. Bunları çok düşünmekten dolayı saçma salak rüyalar görmeye başladım. Artık her sabah uyanınca kendi rüyalarıma falan gülüyorum. "Bilinçaltım yine saçmaladı." diyorum. Hani yalan da diyemem. Çünkü mesela bugünkü rüyamda doğaüstü güçlerle savaşıyordum. Dev boyutlarda kurtla köpek arasındaki bir yaratığa kılıç sallıyordum. Hatta rüyamda en sevdiğim insanlardan biri vardı. (İsmi "A" olsun.) Bir de hiç tanımadığım, daha önce görmediğim sarışın biri vardı. İşte ben bu yaratığı yenemeyeceğimi anlayınca o sarışın çocuğun yanına gittim, yavrum yazık onun da o yaratıktan haberi yoktu, sen önden çık ben arkandan geliyorum dedim. Sarışın, yaratıkla savaşırken ben A'nın yanına gidip o yaratıkla savaşıyor gel biz kaçalım dedim. =D

Neyse işte böyle saçmalıyorum. A'yı çok özledim bu aralar rüyalarıma çok girer oldu. 21 Aralık'ta Dünya'nın sonu gelirse ya da bir felaket olursa en çok üzüleceğim şeylerden biri onu göremeden geberip gitmem olur galiba.

Diğer üzüleceğim şeyse tek özlediğimin A olmaması ve çok büyük hasretlerle göçüp gidecek olmam olur. (O diğer kişiye de X diyelim.) X'e seni çok özledim diyebilmeyi çok istiyorum ama yok cesaret etmem çok çok zor. Ki bunu desem dediğime değecek mi? Hayır. Ama gönül işte... Of of! İçimde kalırsa cidden gözüm açık gideceğim!

Neyse boş verelim bu acıklı konuları. Evet özlemim her geçen gün artıyor ama bir yandan da ben bu özleme çok alıştım. Artık benimle bir bütün oldu ve mutlu olmayı öğrendim. Mesela bugün; çok keyifli geçen ve çok mutlu olduğum bir gündü. Her ne olursa olsun artık ciddi olarak mutlu olabiliyorum. Bunlar güzel şeyler.

Ama hani keşke son bir kere görsem, göz göze gelsem...

Bu gerçek olsa elim ayağım titremeye başlar. Geçen gün Burger King'de birini arkadan ona benzettim ve saniye sonra o olmadığını anladım ama yaptığım heyecan tariflerle anlatılabilecek gibi değildi. Düşününce de gülüyorum kendime işte. =)

Daha önce söylemiştim değil mi? 22 Aralık doğum günüm. Ve lütfen 21 Aralık'ta çok fazla negatif enerji yaymayın. Bir felaket olursa ertesi günü göremem ve üzülürüm. **Sanki tanrıyla o güne kadar yaşayacağımın anlaşmasını yaptım. Tövbe tövbe...

2 yorum:

  1. :)))))

    rüya komikmiş.
    :)
    hadi geçip gitsin şu 21 aralık.
    22 aralık da güzel geçsin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarışınları rüyamda bile dışlıyorum. Nolcak bu durum bilmiyorum =)
      Evet evet gelsin geçsin artık, 22 Aralıkta da burda hep beraber doğum günümü kutlayalım =) İzleyicilerimle beraber kutladığım 2. doğum günüm olacak bir gelebilirse =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...