Translate

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bu Gerçek Bir Mutluluk Mu ?


İlk defa böyle hissediyorum.

İlk defa mutlu olmaya çok ama çok hevesliyim.

Kalbim güm güm çarpıyor. İçim kıpır kıpır ve yerimde bile duramıyorum. Hem de böyle bir günde. Sebepsizce.

Mutlu olmak için minik bir bahaneye ihtiyacım var sadece. Belki sihirli bir elin dokunuşuna.

O bahaneyi bulamamış olmamdan dolayı içimde bir burukluk olsa bile yüzüm gülüyor. Devamlı gülümsüyorum ve galiba gözlerim de gülüyor. Ve sebebini bilmediğim için ilk başta bu hisse engel olmaya çalıştım ama olamadım. Hala gülümsüyorum.

Kendimi delirmiş gibi hissediyorum. Akıl sağlımı kaybetmiş olabilme ihtimalim aslında epeyce yüksek. Tuhaf günler geçirdim. Evet bazen de çok zordu ama artık kendimi daha güçlü hissediyorum. Sanki bir şeyleri aşabilmişim gibi. Ve biliyorum ki bu aslında zayıf bir koruma kalkanı. Tek bir darbeyle paramparça olacak. Ama yine de bu süreçte beni korumak için var. Galiba iyi ki de var.

Ben gülümsemeye ve içimdeki enerjiyi harcayacak bir yer aramaya devam edeceğim. Bb. =)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...