Translate

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Balonlarım Olsun İstiyorum


Bir balonum olsun istiyorum. Uçan, rengarenk bir balon ya da birden daha fazla. Kaçıp gitmesin diye sıkı sıkıya tutayım ipinden. Hayallerim olsun onlar benim. Hani o hiç gerçek olmayan cıvıl cıvıl hayallerim... Sevdiklerim olsunlar. Zarar gelmesin, kimse götürmesin diye koruyayım. İpleri elleri olsun. Öyle sıkı tutayım ki koyup gidemesinler bir başıma beni. Rüyalarım olsunlar. Sabaha enerjik uyanmamı sağlayan birkaç güzel görüntü... Anılarım olsunlar. Hem ders aldığım hem de baktıkça bakmak istediğim, gülümseyerek hatırladığım tecrübelerim...

Sen olsunlar. Baktıkça bakasım gelen güzel, boncuk gözlerin olsunlar. Sıcacık sarılan tenin olsunlar. Öperken ısıtan dudakların, serinleten nefesin olsunlar.

Ben olsunlar. Hemen senin yanı başında gözlerinin içine bakan gözlerim olsunlar. Mutluluktan gülümseyen dudaklarım... Kızınca çatılan kaşlarım... Ama hep seni seven kalbim olsunlar.

Hiç uçup gitmesinler. ...

3 yorum:

  1. gelcim yine. mimledim amaaa. görüşürüüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya kadar gelmişken yazıyı da okuyaydın iyiydi =) geliyorum bakmaya =)

      Sil
  2. hadi olsun bakalım.
    bi de dilek fenerleri.
    ama senin balonlarının içi çok doluymuş kii.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...