Translate

14 Haziran 2012 Perşembe

Mektup vaarr!


Bu yazıyı hatırı sayılır bir takipçime yazıyorum. Kendisi dün yazdığım yazıdan dolayı olacak biraz endişelenmiş. İçini rahatlatmam gerektiğini düşündüm.

Canım benim blogumu bunca zamandır takip etmeye devam ettiğin için çok teşekkür ederim. Ama burada yazan her şeyi o kadar ciddiye alma sonuçta benim de bir hayal gücüm var. Yanlış anlama senin kadar iddialı değilim ama arada bir ilham perisi bana da uğruyor işte. E ben de yazıyorum o geldikçe. Aslında dün o yazıyı yazdıktan biraz sonra bir tweet atmıştım. Yazdıklarım evet benim hislerimi ve hayallerimi yansıtıyor ama netice onlar sadece bir yazı demiştim. Görmedin her halde. Ama sen yinede takip etmeye devam et, gerçek şeylerde yazıyorum. ;) Mesela en son mutluluğumla ilgili yazdığım yazı tamamen gerçek. Cidden çok mutluyum. Birinin kem gözlerine gelmiş olacağım ama çok etkili olamadı. =)

Soruna da cevap vereyim: Aramız gayet iyi. Hiçbir problem yok. Şükür...

İlgin için tekrar çok sağ ol. Senin hayatın nasıl? Umarım afiyettesindir. İyi haberlerini alırız.

7 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...