Translate

2 Mayıs 2012 Çarşamba

ŞİFRELİ YAYIN





Hani bazen bir hata yaparsın. Ufağından, minik bir hata. Hatta hata bile denemez ya ona aslında. Şaşkınlığına gelmiştir işte... Hatadan çok saçmalık denir ona. ...


Ya da belki hatayı yapan ben olduğum için bana öyle geliyordur bilmiyorum...


Neyse bedeli ağır olur işte. Söylenmiş bir dünya yalan çıkagelir ardından. Nefes almaya düşünürsün. Ne olduğunu anlamaya çalışırcasına. Ama aslında çok da şaşırmazsın. Büyük hatalarında küçük hatalarında sonucu hep aynıdır çünkü. Hep bir yok sayış hep bir görmezden geliş hep bir suskunluk hep gidiş. ...


Oysa sen hep görmezden gelmişsindir. Boş ver bu küçük şeyleri büyütme kafanda diyerek geçiştirmişsindir. Kirlenen kendi ismin olsa bile... Ama o daha ne ki? Vefasız arkadaş da olmuşsundur eminim herkesin gözünde. Yalnızlığa bilerek yürümüşsündür o bir başınalığı yalnızlıktan saymayarak... Gizemli kişi havasına bürünmeye çalışan salak bir ergen gibi... Aa unutuyordum. Uğruna yediğin hakaretleri bile aldırmamışsındır. ...


Daha ne denir şimdi bilmem ki ben. Yine saçmalıyorum zaten öylesine. Kimse anlamasa da ne anlattığımı anlatıyorum işte ben öylesine. Devam ederek rahatlayacağım galiba ya da belki...


Sen bile inanacaksındır neredeyse mükemmel insan olduğuna. Öyle güzeldir övgülü sözler duymak. O kadar da zavallıca... En mükemmelerini hak ettiğine inanman da istenir ama boş ver inanma. Yok öyle bir dünya...


Bir uğura ihtiyacım var belkide küçük bir uğur böceğinin minik dokunuşuna...


Söylemeye cesaret edemediğim iki ayrı mesajım var. Atmaya cesaret edemediğim gibi buraya yazmaya da cesaret edemeyeceğim galiba...


Ama şifreleyerek yazacağım:


Mesaj-1: Uğpl uğalbrtyö.


Mesaj-2: Dltçc ığf roçeçn çöç... Griyö ızpzp nyvoy rouyp çtnçgçüö.


NOT: Bunların ikisi de farklı kişiler için. Anlayanlar yorum olarak açıklamazsa mutlu bile olurum belki...


UNUTMAYIN! Herkes hata yapar ve her hatanın bir bedeli olmalıdır. Adil bir bedeli...

4 yorum:

  1. öyle adi insanlar tanıdım ki üniversitede yalnız kalmak en iyisiymiş her ne kadar ben yalnız hiç kalmasam da bende herkesle çok iyi anlaşıp kendi içselliğinde yalnız olan biriyim ve bu daha iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla kalabalığı seven birisi değilim ama artık var olan hiç kimse yok galiba

      Sil
  2. Mesaj-1 : Seni Seviyorum

    Mesaj-2 : Biraz geç olacak ama... Doğum günün kutlu olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben böyle bir yazım olduğunu bile unutmuşken birinin görüp yorup atması düşündürüyor: "Kim acaba anonim?" diye.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...