Translate

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Huzur Veren İki Adam

Bunu daha önce de defalarca yazdım. Biliyorum. Ama yine yazacağım yine yazacağım yine yazacağım. Dünyadaki herkes Bülent Ortaçgil'i ve Teoman'ı tanıyıp sevinceye kadar yazacağım. (Tamam, biraz fazla uçmuş olabilirim ama yine de katkım olacağına inanıyorum.)


Mükemmel insan yoktur deyip dursam da bu iki adam mükemmel!!!


Ruh halim ne olursa olsun kendimi iyi hissetmemi başka hiçbir şey sağlayamıyor. Biraz Teoman biraz Bülent Ortaçgil... Hele ikisi beraberse... Değmeyin keyfime!


Bugün çevreme pek yansıtmamaya çalışsam da canım çok sıkkındı. Daha doğrusu aklımı meşgul eden bir sürü soru işareti vardı. Önce spor yapmak sonra üstüne soğuğa yakın ılık bir duş, yemekte balık ve son olarak da "huzur veren iki adam (Teoman ve Bülent Ortaçgil)" ...


Galiba şu an daha iyiyim. En azından dinlenmiş hissediyorum. Ve bunu onları dinlediğimde hep hissediyorum. Çünkü içime huzur doluyorken dinleniyorum.


Hadi dinleyelim:


BÜLENT ORTAÇGİL & TEOMAN - ZAMPARANIN ÖLÜMÜ / BİR TEK SEN YALAN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...