Translate

4 Mayıs 2012 Cuma

Hem Yara Bandım Hem Yaram


Hem en büyük mutluluğum hem de en büyük hüznüm...

Ya olmasaydın:

Düşünüyorum da her şey eksik kalmış olurdu. Şu an benim ben olmamdaki her şey eksik olurdu. Ve zaten galiba ben olmazdım. Kişiliğin tamamlanma sürecinde ne yaşadığımız çok önemlidir. Doğrusuyla yanlışıyla benliğimizi oluştururuz. Ve çok büyük hatalarım da oldu hiç hatalarımda... Hepsi ders oldu. Hepsi de nefes gibi faydalı...

Şimdi ağlamaktan yeni vazgeçtim. Mutsuzluktan değildi ağlamam. Sinir boşalması işte...

Çok merak ettiğim bir şey vardı ve öğrendim.

Canım yandı.

Sustum.

Ve susmaya devam edeceğim. Konuşmak kazanmak demek değil bu sefer. Belki kazanmak yok işin sonunda. Ama en azından sessiz kalıp sadece kendime zarar vereceğim.


***Bunu yazma sebebim kendime verdiğim bir sözü tutabilmek. Umarım bu işe yarar...

6 yorum:

  1. ? neden kendine zarar vermek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşımdakilere zarar verdiğim zamanlarda oldu. Hatta büyük zararlar... Ama dönüp dolaşıp yine beni buldu onların da acısı. Bir hırsla bir öfkeyle, kızgınlıkla karşımdaki insana zarar verip sonra pişman olacağıma en azından pişman olmama diye bakıyorum.

      Sil
  2. kötü gittiyse hayat tıkandıysa yol biyerde daha geniş bi yol gelecektir ardından belki.. çok isteyipde yapamadığımız sonucunda mutlu olamadığımız bi olayın olsaydı daha büyük mutluluklara engel olabilecek olduğunu düşünmek hep rahatlatı insanı.. ve neye inanırsan o olur, kesme umudunu hiçbizaman çok öfkelendiğinde aklına ilk gelen şeyleri yapma hep kötü olur sonuçları..sakın akıl veriyo gibi gelmesin sana lütfen belki minik bi yardımım olur dedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umutsuzlanmak değil zaten. çünkü ben umudun bittiğinde yaşamında biteceğine inanıyorum. hayattan hiçbir beklentisi hiçbir umudu kalmamış bir insan yaşayamaz çünkü nefes almak bile amaçsız gelir. ve ölür. ama öfkeye sahip çıkmak cidden büyük bir meziyet. ki bide ben aşırı kin tutan ve unutmayan bir insanım. yaptığım şeyler sonra hem bana hem de başkalarına zarar veriyor. bir da böyle deneyeceğim

      Sil
  3. Bebeğim en doğrusunu yapıyorsun susuyorum ve kazanıyorum inan bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yolun sonunda kazanmak diye bir şey yok aslında. Öyle de böyle de kaybeden olacağım. Çünkü kazanmak diye bir şık yok. Ama zararı en aza indirmeye çalışıyorum kendi çapımda...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...