Translate

3 Mayıs 2012 Perşembe

Dilek Kutusu



Hafızamı kaybetmek istiyorum bazen. Bu benim kendimce geliştirdiğim basit kaçıp kurtulma yöntemlerinden biri. Aslında kaçmaktan nefret ederim. Anında çözüm isteyenlerdenim, sabırsızım falan... Ama düşünüyorum da yaşamdan bir kaç ay kaçmak hiç fena olmaz. (Hayalperestliğim üstümde.)

Uzunca bir süre yani günlerce yani aylarca yani yıllarca hiç uyanmadan uyumak istiyorum. Kötü rüyalar görmeliyim bu süre içinde. En kötü rüyaları. Ama sonra temiz güneşli bir güne uyanmalıyım. Bahar çiçekleriyle dolu güzel bir güne. Uyandığımda duyduğum o korku geçmeli hemen üstümden. Her şeyin bir rüya olduğunun farkına varmalıyım. Ve hayat çok güzel yaşamak mükemmel diyebilmeliyim.

Benim son zamanlardaki en popüler dileğim bu. Gerçek olması imkansız olan en popüler dileyim...

6 yorum:

  1. çok güzel:) bazen bende aynı şeyi diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. BEN ŞU SIRALAR ZATEN RÜYADA GİBİ MUTLUYUM :)
    UMARIM SENİNDE ÖYLE OLUR..(not:yazının sonunda caps lockun açık kaldığını fark ettim ve kapatıp yazıyorum :D )

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...