Translate

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Anlatamıyorum!



Ahh! Hayat zor. Cidden zor.

Anlatmak istediğim çok şey var. Sırf kimsenin canını sıkmamak için susuyorum, anlatmıyorum, içime atıyorum falan ama bir an öyle bir şey oluyor ki... İşte o kadar içine atman boşa gidiyor. Çünkü anlatman gerektiği bir an geliyor ama o an anlatamıyorsun. Sonra bir bakmışsın yapayalnız kalmışsın. Çünkü artık arkanda seni dinleyecek kimse kalmamış. Zaten yanında oldukları da yok ya neyse...

Amaan ya dert falan yanmayacağım. Valla bak hak ettim bu sefer. İyi niyetli falan olmayacaksın. Ne oluyor sonra?! İşte kendimi buraya yazarken buluyorum.

Zaten dün günlük yazmayı da unutmuşum. Fena halde sinirliyim şu an.

Kendimi sevmiyorum!!!

Neyse... Tamam sustum.

Hadi bb.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İpek de Gülnihal'i seviyooor =))) ama kendisiyle pek barışık değil bu aralar

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...