Translate

5 Nisan 2012 Perşembe

Yazı Yazmak Büyük Sanat


Şimdi yazmam gereken çok mühim bir yazı var aslında. Ama önemli olduğu için ha deyince yazamıyorum. Çok aşırı uzun olmamalı ama kısacık da olmamalı. Bir kupayı çevreleyecek kadar olması yeterli. Ama o ne kadar ediyor onu da bilmiyorum. Oof zor böyle şeyler yaa!

Off ya ne yapacağım ben?! =(( O kadar yazı yazarım böyle önemli bir şey olduğunda 2 kelimeyi yan yana getiremem. Bir türlü her zaman güzel olacak mükemmelliği bulamıyorum! Biliyorum onu yapmak zaten Jane Austen'nın Victor Hugo'nun Emile Zola'nın Reşat Nuri'nin Halit Ziya'nın falan işi ama bu sefer ben de yapmalıyım! Bu bu sefer olmak zorunda!

Çünkü bunu bir daha hiç yapamayabilirim...

Bu şansı kaçıramam!

2 yorum:

  1. blogunu çok beğendim bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...