Translate

4 Nisan 2012 Çarşamba

SINAV STRESİ VE FABER CASTELL HAMUR SİLGİ



Can sıkıntısı insana neler yaptırtmıyor ki...

Gelin size bu yazının hikayesini anlatayım:



Öncelikle bir adet sarı ve bir adet mavi olmak üzere iki tane Faber Castell hamur silgi aldım. Daha sonra bu iki silginin renkleri iyice birbirine karışıncaya ve tamamen yeşil oluncaya kadar yoğurdum. Tamamen yeşil olduğunda sıra yaratıcılığımı kullanmaya geldi.

(Karıştırmamın sebebi aslında yeşil olmasını istediğimden değildi sadece daha büyük olmasını istemiştim.)

İlk önce:


Bu çoook yakışıklı oğlumu yaptım.
















Sonra bir de tam ona layık hanım hanım bir kız yaptım. Ve bu ikisini baş göz ettim. =D

















Daha sonra Atatürk'ün kafasının ve imzasının bulunduğu yüzüklerimi hamuru düzgün bir hala getirdikten sonra üzerine bastım ve işte bu güzel görüntü oluştu.











Buna yapacak bir açıklama bulamasam da daha sonra bu sevimli yüzü yaptım.













Ve sonra bu sevimli tırtılı yaptımmm. =)))














Sonra bu tatlı sümüklü böceği...
















Sonra da bu sevimli kirazları yaptımmm. =)) (Galiba artık acıkmıştım.)











Artık acıktığıma eminim çünkü kirazlardan hemen sonra bu güzel biberi yaptım. =D














Bunu yapmaktaki amacım neydi cidden bilmiyorum ama bu bir yılan.















Yeni spor bir ayakkabıya ihtiyacım var. Galiba bu onun bilinçaltımda uyandırdığı izlenim. Çünkü bu bir spor ayakkabısı.










Bunun amacı ne ya da bu ne bende bilmiyorum. Öylesine işte.














Bunun ne olduğu hakkında da en ufak bir fikrim yok. Hatta bu konuda ki fikirlerinizi de söyleyin. Ben bir şeye benzetemedim. =D













Ve bu de son yaptığım şey. Daha henüz kendisine bir isim bulamadığım için buna da isim önerisinde bulunabilirsiniz. =)

2 yorum:

  1. Oğlana bilerek şey yapmıssın hmmm
    Tırtıl ve sümüklü böceğe bayıldım insanın sevesi geliyor..
    oğlanı öyle yapmana çok güldüm deli kız :)

    YanıtlaSil
  2. Ya aslında o benim yaratıcılığım değildi =) Ama dünden beri fotoğrafı her gören bana deli damgasını yapıştırıyor =D Ben de akıllının başına nimet yağmadığına göre biraz deli olmak zarar getirmez diye düşünüyorum =))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...