Translate

19 Nisan 2012 Perşembe

GÖZLERİM GÖRMESE BEN BULURUM YİNE



Galiba artık mutsuz olmak için bahane aramayı bıraktım. Çünkü kendimi son derece iyi ve enerjik hissediyorum. Üstüne üstlük bir de çok mutluyum.


Nasıl mı?


Ayrıntılara takılmıyorum. Tek yaptığım şey bu aslında. Beni şu an mutlu edecek şeyleri yaparken neredeyse hiç düşünmüyorum ve onu yapıyorum. Sonuç mutluyum. Şu şöyle olursa böyle mi olurmuş, öylemiymiş... Bunlara gerek yok. Bilmiyorsun madem yarın ne olacağını bugünü güzel yaşamaya bak. ;)




Havayı ciğerlerini tamamen dolduruncaya kadar içine çek önce. Sonra güneşin altında yağan yağmurda kollarını aç ve kafanı havaya kaldır. Bırak kendini o sonsuz boşluğa. Ve başla yağmur tanelerini yutmaya. İşte artık mutlusun demektir.


Kalp atışlarının ritmini dinle. Huzur veren o büyülü müziği... Mutlu olmamak için hiçbir sebebin yok. Bugün güzel ve senin. ;)


Kısaca:
"Üzüntüyü bırak sen yaşamaya bak, bilmiyorsun yarın ne olacak. Gününü gün et sen. Gül, eğlen, neşelen..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...