Translate

12 Mart 2012 Pazartesi

Biraz Değişik


Ya bilirsiniz işte ben çok sulu göz biriyimdir. Ota boka ağlarım. Ama öyle ağlamış olmak için falan ağlamam. İki damladır zaten akan yaş çoğu kez. Daha fazla da değil. Ama sanki derdim, sıkıntım, öfkem, sinirim kısacası her türlü belam akıp gitmiştir o iki damla tuzlu suyla... Sonra da bir rahatlarım. Domuşuk domuşuk dururken derin nefesler alırım. Daha da rahatlarım. Artık gülümsemeye bir adım daha yaklaşmışımdır. Ama yok, olmaz, gülmem. Çünkü çabuk olan şeylerin büyüsü çabuk bozulur. Biraz daha domuşmalıyım. ... Tamam, şimdi oldu. Artık gülebilirim. =)

İşte benim için hayat böyle. Çok düşünmeden yaşarım ama yine de kalıcı şeyler yapmaya çalışırım. Bazen ne kadar istesem de yapamam ama. Suç bende de olur başkasında da ama olmaz işte. Pişman da olamam kolay kolay. Alışkanlığım değil.

...

Ama bazen pişman olmam gerektiğini hissederim. Bazen yakınlarımı kaybederim. Onlar gittiklerinde bir daha geri dönmezler biliyorum ama bazen ben gönderiyorum. İstemeden...

...

Yine de pişman olmam. Olamam. Alışkanlığım değil.

...

Ben böyleyim işte. Biraz değişik...

Mesela: Çok özlerim ama söyleyemem. Çünkü ben sevdiğimi söyleyemem.

...

Ama pişman da olmam.

Ben böyleyim. Biraz değişik...

...

Kötü söz demeyin siz yine de... İyi dileklerinize ihtiyacım var...

...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...