Translate

20 Şubat 2012 Pazartesi

Yazı Yazmak


Üç gündür yazdıklarımı derleyip toplayıp bir araya getirsem roman olur. İki dakika bile durmadan devamlı yazıyorum. Evde, okulda, dershanede, her yerde... Cuma günü gece saat on ikiden sabah saat beşe kadar durmadan yazı yazmışım. Toplam 10 sayfa... Ve zamanının nasıl geçtiğini anlamadığım için cumartesi günü uykusuz kaldım. Cumartesi sabah saat 8.30'dan önce dershanede olmam gerekiyordu bu yüzden bir saatlik uykuyla gittim dershaneye. Bir kaç saat boşluğum vardı o arada da durmadan yazı yazdım ama az yazmışım çok vaktim olmasına rağmen sadece üç sayfa... Daha sonra akşam eve gelince yine boş durmadım ve yazdım. Pazar günü sabahtan dersim vardı. Daha sonrada apartmandaki kızlara sözüm... Yani gündüz yazı yazamadım ama akşam yine boş durmadım. Ve bugün: Okulda boş geçen derslerden birinde kantinden kahve sipariş ettim. Bir yandan kahvemi yudumlarken diğer yandan yazı yazdım. Bir sayfadan biraz fazla sürdü o da. Yani siz bunları göremeseniz de küçük bir defter bir kaç günde doluverdi.

Aslında yazdığım o kadar şey içinde bloga aktarmak istediğim o kadar çok şey var ki anlatamam. Ama bu çok zahmetli bir iş. Ve aynı yazıları tekrar yazmak yerine yenilerini üretmek açıkçası şu an için bana daha mantıklı geliyor. Hem bir de zaten onları olduğu gibi buraya aktaramam da. Çünkü buraya yazamayacağım bir sürü şey yazıyor orada. Sonuçta o bir günlük ve sadece bana özel. Sırlar, sınırlar ve sansürler yok.

Kısacası demek istediğim şu: Burada yazı yazmak beni her ne kadar çok rahatlatsa da şu bir kaç gün içinde günlüğüme yazı yazmak da o kadar rahatlatabildi. Bu pek fazla olmuyordu çünkü günlükte yazı yazarken bir paylaşım söz konusu değil. Orada sadece ben varım. Kendimle dertleşiyorum. Oysaki burada o kadar çok kişi var ki... Hepinize bu yüzden teşekkür ederim. Dert ortağım ve sırdaşım olduğunuz için... Galiba bu, bu sefer çok da paylaşmak istemediğim bir konuymuş. İçime kapanık yazı yazabilmeye alışmaya başladım. Bu bana biraz da olsa mutluluk kattı.

Şimdi şu son kurduğum cümlelere bir baktım da sanki bir daha bloga hiç yazı yazmayacakmışım gibi olmuş. Hayır, öyle değil. Buradan vazgeçemem. Çok büyük zevk alıyorum. Çok aşırı rahatlıyorum. Bu benim en büyük lüksüm ve elimden kolay kolay bırakamam. =)

Artık bu yazıya son verip çok beğenerek dinlediğim iki şarkı paylaşacağım şimdi. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...