Translate

12 Şubat 2012 Pazar

Ufak Bir Tebessüm İçin


Bazen söylediklerimiz söylemek istediklerimizin çeyreği bile değildir aslında. Ne mutluluğu ifade edebiliriz doğru düzgün ne de hüznü. Çünkü ikisi içinde uygun zaman olması gerekir ya hani işte o zaman bizim zamanımızla bir türlü uyuşmaz

Kocaman gülüyormuş gibi yaparız ya hani belkide ağlıyoruzdur hıçkıra hıçkıra. Hani domuşuruz otururuz ya bir köşede belki de gülmemek için kendimizi zor tutuyoruzdur. Kısaca kimse görmez gerçek yüzümüzü bizden başka. Biz göstermek istesek bile yapamayız onu bazen. Olmaz işte...

En değer verdiğimiz ve en özelimizde olan insanlar vardır bizi bizden daha iyi tanıyan. Ama onlar bile tanıyamayabilirler çünkü hepimiz birer oyuncuyuz bu dev sahnede.

Hani gülmek isteyip de gülemediğimiz zamanlar vardır ya ben derim ki tutmayın kendinizi. Gülün kahkahalarla. Ağlamak istediğinizde de hıçkıra hıçkıra ağlayabilmek için yapın bunu. İkisi de rahatlatır insanı. Özgür olmak, istediğini yapabilmek kadar güzel bir şey yoktur çünkü. Kimseye de hesap vermeyin bu yüzden.

Yalanlar söylemek bir süre sonra çok yorucu bir hal alıyor. Tahmin edilemeyecek kadar yorucu. Zaten bir süre sonra yalanda kalmıyor. Patlıyor insan. Halbuki herkes o an nasıl hissediyorsa öyle davransa ne yapmak istiyorsa onu yapsa bu problem olmaz. Çünkü herkes olması gerektiği zamanda olması gerektiği gibi davranmış olur. Ben bunun sevginin pekişmiş olduğu topluluklarda gerçekleşebileceğine inanıyorum. Ama galiba o bizde olan en büyük eksik.

Neyse artık gelelim konumuza:

Bugün çok gülmek istedim. Uyandığımda keyifli gibiydim. Dakikalar geçtikçe gülesim gitti en sonda mutsuz olduğumu fark ettim. Sonra domuşmak istedim bu sefer de ortam buna hiç müsait değildi. Çünkü benim domuşmam her zaman büyük bir problem olabiliyor. Domuşamadım. Mutlu muyum? Bu beni çok mu mutlu ediyor? Hayır. Ama gel bunu anlat. Gel anlamalarını bekle. O daha da zor. Bıraktım artık akışına. Ne olacaksa olsun diyorum.

Yok yok diyemiyorum.

Of of. Yani sürükleniyoruz.


**DİP NOT: Domuşmak kelimesi kısmen somurtmak anlamına gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...