Translate

2 Şubat 2012 Perşembe

Kar'a Sevda


Yıllar yıllar sonra Nazilli'de tekrar kar var. Sabah annem beni uyandırdı ve "Kar yağıyor, kalk hadi." dedi. Ben: "Amaan geçer birazdan tutmaz o." demiştim. Ve şu an arka bahçemiz bembeyaz.

Pencerenin önüne oturup karın yağışını izliyordum sessizce. Sonra birden beynimin derinliklerinde Barış Manço'nun o şarkısın çalmaya başladı. Dudaklarım sadece "Dışarıda lapa lapa kar var benim içim yanıyor!" kısmını mırıldana bildi...

Yağan kar tıpkı çok hoş bir müzik gibi... Süzülüp aşağıya iniyor... Gözlerimi alamıyorum, şu an bile kafamı çevirip çevirip camdan dışarıya bakıyorum... Bazen hızlanan bazen yavaşlayan çılgın bir müzisyenin müziği gibi...

Hadi şimdi o güzel şarkıyı dinleyelim

Barış Manço - Kara Sevda


Ne hoş değil mi?..

5 yorum:

  1. Dışarısı bu gizi lapa lap kar var! Bunu o gğn facebook iletime yazmıştım :D

    YanıtlaSil
  2. insan 10 yılda bir 1 cm karı anca görünce öyle oluyor =)) izmirdekar top tweet oldu nazillinin her yeri kardan adamla doldu =) biz Egeliler böyleyiz yapcak bir şey yok =))

    YanıtlaSil
  3. Almanyadada kar yagdi ama fazla degil, ama ortalik buuzzzzz : D

    YanıtlaSil
  4. fransaya hala yagmadi:(

    YanıtlaSil
  5. Burada da ertesi güne tek bir nokta beyazlık kalmadı zaten =D gece üstüne yağmur yağdı çünkü =(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...