Translate

16 Şubat 2012 Perşembe

=))))


Canım sıkılmıştı. Ne yapsam da bu sıkıntıdan kurtulsam diye düşünüyordum tam sonra birden içimdeki sese kulak verdim. Bir şark mırıldanıyordu. Güzel bir şarkı. Sonra bütün ağrılarımı unutup keyifle bende mırıldanmaya başladım. Öyle ya mutlu olmak için bahane aramamak gerek diye ben demiştim. Evet, düşününce cidden bir sebebim yoktu ama işte keyiflenivermiştim birden bire.

Ve şimdi düşünüyorum da herkese birden yakışabilecek bir şey varsa oda mutluluktur. Başka hiçbir şey değil. Hayat enerjimizi artırmaya tek başına başka neyin gücü yeter ki zaten? Var mı öyle bir şey? Ben bilmiyorum doğrusu.

Hadi o güzel şarkıyı siz de dinleyin ve hep beraber mutlu olalım.

Bulutsuzluk Özlemi - Rüzgar

4 yorum:

  1. Yaşıyorsun =)) Ölme ama ya o kadar abartmaya gerek yok bak cidden =)

    YanıtlaSil
  2. ölme dediysen ölmem canım senimi kırıcam hehe :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...