Translate

25 Şubat 2012 Cumartesi

Bir Dua


Tam da yaşamak istiyorum deyip kendimde güç bulduğumda, öldüm.

Geçenlerde bir arkadaşım bana sinirlenip "Yalnızlıktan öl İpek." demişti. Duasının bu kadar çabuk kabul olacağını düşünmemiştim. Galiba zaten düşünemezdim de. Çünkü sadece yarım saat sonra öldüm. Hem de yalnızlıktan öldüm. Bu sefer yalnızlık beni tek bir cepheden değil dört bir yanımdan kuşatmıştı. Bir değil, iki değil, üç değil, dört yanımdan sardı. Hem de en acımasız şeklinde... Nefes alıyorum ama ölüyüm. Öyle bir şey işte... Mübarek insanmış doğrusu. O günden beri çok keyifliyim kime sorsanız. Biraz sessizim kimseyle falan konuştuğum yok ama domuşuk da değilim. Gayet iyi gözüküyorum. Yalnızlık paylaşılırsa yalnızlık olmaz; biliyorum. Bu yüzden de paylaşmıyorum.

Ve devamlı bir şarkı dinliyorum. Her günümü ifade eden tek şarkı. Kendimi bulduğum mükemmel bir şey. Şarkının her satırı her kelimesi her harfi sanki özellikle benim için yazılmış gibi. Gerçi Teoman'ın söylediği ve benim kendimi bulmadığım bir şarkı da yok hani. İşte o şarkı:

Teoman - Yalnız Kalpler Sütunu

2 yorum:

  1. Yalnızlıktan kimse ölmez ipekciğim ne yalnızlıklar gördüm hala ayaktayım :D Ara ara insan salak saçma şeyler düşünsede daha beterlerini yaşayacaksın emin ol !!

    YanıtlaSil
  2. Ya deme öyle şeyleeerr!! =D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...