Translate

18 Ocak 2012 Çarşamba

BEN GERİ GELDİM


Uzun zamandır yazamıyorum. Aslında anlatılabilecek o kadar çok şey var ki... Ama bir türlü yazı yazmak içimden gelmedi. Hatta son günlerde bilgisayarı açmaya bile üşenir oldum. Okuldan sonra dershaneye git, dershaneden eve gel. Yoruluyorum vallahi...

Şimdi anlatılacak çok şey var dedim ama hiçbirini uzun uzun anlatmaya mecalim yok. Kolayını yapıp yazının sonunda hepsini özetleyeceğim.

Ama ortada bir yazı var mı bu da düşünülmeli. Şu an yazı yazmaya kendimi zorluyor gibiyim. Günlerdir sanki bir sorumluluğumu yerine getirmemiş gibi hissediyordum. Bugün aslında sadece bu sorumluluğumu yerine getirmiş olmak için yazıyorum.

Eskiden iki dakikada büyük bir keyif ve şevkle uzun uzun yazılar yazardım. Korkarım hevesim kaçtı.

Oysa ben daha yazar olacaktım...

Neden böyle oldu bilmiyorum ama bunu şu son günlerin çok hareketli geçmiş olmasına bağlıyorum biraz da. Galiba olup biterler beni çok yordu ve yazı yazmak bile zahmetli bir iş gibi gelmeye başladı.

Neyse gelelim bana: Öncelikle bugün çok keyifliyim çünkü çok güzel bir gün geçirdim. Ama maalesef geçtiğimiz günler için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. On beş gün boyunca yazı yazmamamın sebebi cidden hayatımda hiçbir şeyin olmayışı değildi. Aksine tüm hayatım değişti diyebilirim. Yani en azından ilk başta öyle olacak gibi gelmişti. Bu yüzden zor geçen bir kaç gün oldu. Ama ne hayatım alt üst oldu ne de çok büyük şeyler değişti. Hatta aksine eskiye göre çok daha güzel geçiyor günlerim. =)

Çok büyük hatalar yapmışım ben çok önceleri. Boşuna dememişler hatanın neresinden dönersen dön kardır diye. Büyük olduklarını sandığım küçük insanlar varmış hayatımda. Şimdi ise sadece gülüyorum o küçük insanların büyük saçmalıklarına. Hem sadece ağzımla da değil bütün hücrelerimle gülüyorum onlara. Evet zor geçen günlerim oldu ama onlara bana bu büyük keyfi yaşattıkları için teşekkürü bir borç bilirim. İnsan bazen hayatından dost sandıklarını da çıkartmalıymış. (Yanlış anlamasın gerçek dostlarınıza iyi bakın. Onlar en kıymetliler. Dost sandıklarınız gitmeli.)

Sevgiler... Saygılar...

2 yorum:

  1. Sen hep mutlu ol İpekciğim..Daha dur daha ne insanlar çıkacak karşına (anne gibi konuştum)..:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım =))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...