Translate

14 Aralık 2011 Çarşamba

Öyle İşte


Neden hep böyle oluyor diye fazla düşünmemek gerekir galiba... Suçu, suçluyu çok uzaklarda aramanın da bir mantığı yok... Hem zaten düşünüyorum da bana benden başka kim ne yapabilir ki?..

Al işte başa sardık yine... Yaşanmış zor bela atlatılmış bir dönemin en başına... Bu sefer o kadar zor değil evet ama kolay olduğunu kim söyleyebilir?.. Bilinçaltında gerçekleşen olayların yenilenmesi, tekrar düzene konması her seferinde kolay mıdır?.. Tamam, kabul, bu sefer çok daha kolay çünkü her şey tamamen değişmemişti... Ama ya ilk başta yerleri değişen o büyük taşlar... Ağırdırlar... Taşımak zordur... Ama yoo, taşınırlar... Sadece biraz güç, biraz zorlama... Hepsi bu! İşte bu kadar kolay!

Ama ben biliyordum böyle olacağını. Hem de en başından beri... Zaten daha bu yolun en başında bu yüzden sözler vermiştim kendime... Bu yüzdendi hepsi..! Ama ben ne yaptım?! Resmen kendi tecrübelerimi hiçe saydım! Ne oldu peki?! Haklı çıktım. Hem de kendime karşı...

Zor olanı da bu zaten... Kendime bile yenik düşüyor olmak... Senin ne suçun var ki?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...