Translate

18 Aralık 2011 Pazar

NUTUK


Bu sefer benim bir konuşmamdan alıntı...

Bir nutuk örneği(!)...

"Bu arada açıklama yapmak istedim: Az önce konuyu kapattırdım ve bunu hep yapıyorum farkındayım ve üzgünüm ama... Ama işin gerçeği şu; ben seni deli gibi istiyorum, tarif edilemez bir istekle... Ama asla elde etmek istemiyorum. Böyle yakınımda ol, çevremde dolaş ama benim olma. Olamazsın da zaten. Bir insana nasıl sahip olunur ki..? Olunmaz bence, olunamaz, olunmamalı... Ve kendimi o kadar çok inandırmışım ki anlatamam: Bir olursak sanki her şey balkabağına, farelere falan dönüşecek... Korkuyorum yani... O güçlü gözüken yüzün arkasında böyle korkak bir insan saklanıyor işte... Affına sığınarak..."

Sevgilerimle... <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...