Translate

26 Aralık 2011 Pazartesi

HADİ BANA SOR



Tam olarak bilmiyorum ama galiba altı saatten beri falan MFÖ'nün "Hep Yaşın 19" şarkısını dinliyorum. (Araya başka şarkılarda karıştı ama çoğunlukla bu.) Büyük ihtimalle bunun üstüne 2 3 gün de söylerim artık. [Çevremde dolaşanlara yazık olacak sesim övünmek gibi olmasın ama mükemmeldir(!).] Ama şarkı sizce de mükemmel değil mi?? Yani sadece bana çok iyi gelmiyor değil mi bu şarkı? Biri destek çıksın bana. (Abarttığımı biliyorum altı saat dinleyerek ama beni onaylayın kendimi kötü hissediyorum. Yani deli gibi... Zaten Salı günü doktora gitmeyi planlıyorum sınav stresi falan filan babam deli diye dalga geçmeye başladı bile. Bari siz iyi bir şey söyleyin...)


Şarkının özellikle girişine ve nakaratına bayılıyorum.


Hadi bana sor:
Sevmek bu kadar mı zor?
Senden başka yok bildiğim yol!
Hadi bana sor.


Bu girişi. (Kesinlikle mükemmel kabul edin!)


Ne güzel şeysin sen?
Hep yaşın 19.
Gel yanıma sar beni;
Bugün var yarın yokuz...


Bu da nakaratı. (Kabul edin bu da mükemmel! Hatta Mükemmelin ötesinde bir durum var burada.)


Şimdi de şarkıyı dinleyelim bence...

2 yorum:

  1. Ne güzel şeysin sen hep yaşın ondokuz :) Sanırım 19 yaşımda olsam bende severdim ama insan artık 21 olunca bir kaç dinlemekle tüketiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ben daha yeni 19 =) Tüketmek için bir senem var bol bol dinlermişim gibi hissediyorum =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...