Translate

27 Aralık 2011 Salı

Gezip Tozup Görüp Aldıklarım

Galiba artık canım tatil istiyor. Şu an bu yazıyı yazıyor olmamdan çıkarıyorum bu sonucu da.

Az önce telefonumdaki fotoğrafları bilgisayarıma attım. Ve o sırada yazın ki fotoğrafları gördüm. Sonra da "Ahh! Şimdi yazda olmak vardı." dedim.

Şimdi ise güzel anlarımı paylaşmaya karar verdim. Fotoğrafların kendim olduğum kısımlarını atamayacağım ama olsun. Anlatırım:


 İstanbul'a vardıktan sadece iki saat sonra Yeşilköy'de bir kafede kuzenim, nişanlısı ve arkadaşlarıyla beraber nargile keyfi yaptık. Beni iyi karşılamışlardı. O saatlerde yolun yorgunluğunu atmaya çalışıyordum. Yorgunluğum gözlerime yansımış zaten. Gayet şişmiş gözlerimle poz vermişim bir de. =) (gösteremediğim bir fotoğraf karesinden bu anlaşılıyor.)

Nargilemizi içtik, dinlendik. Şimdi de sahil turunda sıra. =)

Ee tabi o kadar gezdikten sonra acıktık. Eski, küçük bir balık lonkantasındayız şimdi de. Mükemmel balıkların tadına bakmakta sıra.

Kayalıklarda oturup güzel manzaranın keyfini çıkardık.

Kumsalda oturup akşam güneşinde denizin tadını çıkaranları izledik.



Sonra günler geçti ve tekrar düştük yollara...

Taksim'den başlayıp İstiklal'i boydan boya yürüdükten sonra Galata'dan geçip Eminönü'ne geldik. Kadıköy'e doğru yol almadan önce bir kare fotoğraf çekilelim dedik.




Kadıköy yolunda.




Ve işte Kadıköy. Şimdi Moda'ya doğru yol alma zamanı. Moda'nın o güzel sahilindeki yürüyüşten sonra akşamki nargile keyfi var daha sırada.

Ve Moda'dayız.

Bu günün akşamından olan fotoğrafları da koyamayacağım. Ama güzel anlardı. =)

Ve daha aslında o kadar çok şey var ki herhalde bu böyle bitmeyecek. Şimdi de sıra Nazilli'deki güzel anlardan. =)


Bu güzel uğur böceğini aslında size daha önce anlattım ama fotoğrafını ilk defa koyuyorum. =) Bu sarı uğur böceğinin hikayesini UĞUR BÖCEĞİ yazımdan öğrenebilirsiniz. =)






Bir yaz akşamı canımız sıkılınca yediğimiz salatalıkların kabukları bu hale geldi.




Kahve Diyarı'nda keyifle içtiğim bir kahvenin ardından şekerler yıldız oluverdi.




Bu doğum günümü kutladığım pastalardan sadece bir tanesiydi.




Ve bu Jelibon'lar doğum günü hediyelerimden sadece biri. =)))

Ve işte yaşamak bu kadar da güzel... =))

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...