Translate

25 Aralık 2011 Pazar

Çikolata Bile Kesmiyor


Neymiş efendim çikolata mutluluk verirmiş. Yalan efendim ya yalan. Saatlerdir yediğim çikolatanın haddi hesabı yok. Şeker krizine girip ölebilirim şu an şuracıkta. Ama bir gram işe yaramıyor ve çikolata yeme isteğim hiç geçmiyor.

Zaten çikolata yerken ağlayan, yok hayır hüngür hüngür, hıçkıra hıçkıra ağlayan tek insan benimdir büyük ihtimalle. Yüzümü yıkadığımda çıkmayan rimelim şu an tamamen yüzümde. Odamın kapısını birisi aralayıp girmeye kalksa valla korkup kaçar.

Fakat mutluluk rolü yapmaya yarıyor bence. Çünkü odamın dışında her yerde sorsanız çok mutluyum. Hatta kanatlarım var uçuyorum. Abartısız. Ya odamda kara büyü var ya da ben gerçekten mutsuzum ama insanlara kendimi göstermek istemiyorum. Bilmiyorum hangi doğru hangisi yanlış ben de çözemedim henüz ama galiba gerçekten mutsuzum. Yani aslında mutsuzum demek nankörlük olur. Mutsuz değilim. Ama ne kadar mutluyum ki? İşte bu odanın dışında gülümsememe ya da gülümsemesem bile ağlamadan durmama yetecek kadar. Galiba zaten dünya üzerindeki en büyük mutluluk da bu. Hem çok abarttım ben bazen gerçekten çok mutlu oluyorum ve bazen gerçekten çok gülüyorum. Ama geçiyor işte sonra hemen. Yok yok yeter bu kadar kötü söz söylediğim geçen gün de mutluluktan ağlamıştım. Ya da bilmiyorum. Off kapatalım bu bahsi. Pek hoş gitmiyor konuşma.

Yinede mutluyum. Hatta her şeye rağmen en mutlu insan benim. Bunu çok samimi söylüyorum. Öncekiler de öyleydi. Onları da çok samimi söylemiştim. Ama bu da samimi. Hep samimi olmaya çalışıyorum. En azından kendimle konuşurken bari samimi olayım diyorum. Ve elimden geldiğince oluyorum da. Kimseden korkmam gerekmiyor çünkü. Kimseden bir şey beklemeden, beklentisiz... Daha az önce paylaştım İçimden Sesler'de Bob Marley söylemiş mutluluğun nasıl olacağını. O zaman, öyleyse hadi mutlu olalım.

Her insan hak eder mutluluğu. Herkes çok çok çok sevdiği insanların hep yanında olmasını ister. Ama bazen bir şeyler ters gider. Olmaz hani öyle. Bu kimsenin elinde değildir. Sadece olmuyordur. Ve yapılabilecek hiçbir şey yoktur. Hiç kimse bize mutluluğu altın tepside sunmak zorunda değildir. Sunmaz da zaten.

O zaman mutlu olalım.

O zaman mutlu ol.

O zaman mutlu ol ki mutlu olayım.

<3<3<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...