Translate

22 Aralık 2011 Perşembe

Bugün Benim Doğum Günüm

Saatim yok, tam olarak bilemem
Biraz bira biraz şarap önceydi
Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken
Yıllar, hayatlar geçiyor
Kayıp bir bavul gibiyim hava alanında
Ya da boş bir yüzme havuzu sonbaharda
Çok mu ayıp hala mutluluk istemek
Neyse zaten hiç halim yok


Teoman'ın şarkısı belki bu doğum günüm için çok çok çok hüzünlü. =) Çünkü en güzel hediyelerimi alıyorum bu sene. En sevdiklerimle güzel vakitler geçiriyorum. Süper keyifli aslında. Ama küçükken daha güzel oluyordu işin gerçeği. Çünkü iki üç ayrı pasta, bir sürü (Bir sürüden kastım sayamayacağım kadar çok.) hediye vs. vs. =))

Bugün önemli bir gün benim için çünkü reşit oldum. Neyse aslında reşit olmam bugünün en önemsiz kısmı. Çünkü hiçbir değişiklik yok hayatımda. Her şey aynı.

İlk doğum günü kutlamam dün oldu. Ve bu yıla kadar aldığım en güzel hediyelerden birini dün aldım. Koca bir kutu jelibon.
Sonra bu sabah okulda arkadaşlarım kutladılar doğum günlerimi. Ve duyduğum en mükemmel(!) doğum günü sözcüğü: "Artık evlenebilirsin." oldu. Bir de kaktüs bir sürü petito bir gazoz bir su bir de hoş bir cüzdanım oldu. =))

Böyle düşünceli arkadaşlarımdan bir de bir sürü öpücük hediye aldım. =)))

Onun dışında bir de kazağım oldu o da gayet hoş.

Anlayacağınız şu ana kadar her şey mükemmel.

İyi ki doğmuşum ben yaa. =)))

Yaşamaktan keyif almak böyle bir şey galiba. =)))

Yanımda olup keyfime keyif katan herkese çok çok çok teşekkürler... =)))

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...