Translate

12 Kasım 2011 Cumartesi

Hani Kuşlar Ağaçlar...


Ne desem ki şimdi? Nasıl anlatılır ki bu? ...

Hani o göz göze geldiğimiz an... Senin bana benim sana uzun uzun baktığım zaman... İçimde bir ürperti oluşur. Tüylerim diken diken olur. Özlemim artar, artar, artar... Nasıl tarif edilir ki bu şimdi?...

Zormuş biliyor musun?

Ne biliyor musun zor olan?

Özlememiş gibi yapıp da içimin yanıyor olması. Kime anlatabilirim ki ben bunu? Tabii hiç kimseye... Hem zaten kime ne ki?! Bunu ben hissediyorum. Niye başkasına anlatayım ki?! Başkasının bilmesi mi gerekiyor illa?! Hayır, hayır asla kimse bilmemeli. Sen bil yeter diyeceğim ama okuyor musun bilmiyorum... Ve aslında neden senin bilmeni istediğimi de bilmiyorum... Sadece istiyorum işte... Belki de öylesine... Bilmiyorum...

Hani attığın o mesaj var ya... Ben ne de güzel umursamamış gibi davranıyorum değim mi? Aslında öyle değil işte. Öyle davranmak da kolay değil ya ama bir tek mesajla da hallolacak mesele değil bu. O yüzden yani umursamamış gibi yapıyor olmam. Aldanma tavırlarıma. Düşünmeden edemiyorum bile.

Dinlediğim müzikler bile değişti o günden sonra. Ne kadar da güzel eğleniyordum. Kendimi ne güzel kandırmıştım; "Unuttum ben." diyerek. Ama Bütün yalanlar birgün gün ışığına çıkar ya hani... Benim yalanımın ömrü de bu kadarmış işte. Daha fazla oyalayamıyorum kendimi. Daha fazla direnemiyorum da.

Ahh o mantığım. Mükemmel direnişi. Hala direniyor. Hala hayır diye bağırıyor. Hala az da olsa duygularımı bastırabiliyor. Onun direndiği yere kadar yolu var zaten böyle. Yenik düştüğünde ne olur bilemiyorum. Belki çook geç kalmış olurum sana yetişmek için belki de tam zamanında bulurum seni. Ama şu an seni bulmak gibi de bir niyetim yok galiba...

Boşlukta dolanmaya devam edeceğim şimdilik...

Kokunu özlüyorum... Bugün yanından geçerken derin bir nefes aldım belki kokunu da alırım diye. Ama nafile... Olmadı...

Ahh ah zor hayat...

2 yorum:

  1. Hayat zor tabi, herkese zor.. Bu arada resme bittim! :)

    YanıtlaSil
  2. evet bencede güzel resim =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...