Translate

20 Kasım 2011 Pazar

Geç Oldu Ama: İyiki Doğdun!!!


Bir tanecik sırdaşım, benden bıkmayan, sıkılmayan ve bundan sonrası için yanımdaki varlığına en çok güvenebildiğim tek insan, neşem, huzurum;

Ben çok mızmız ve her şeyden çok çok şikayet eden bir insan olarak bir tek senin varlığından şikayet etmedim bu yaşadığım küçük zaman diliminde... Çünkü başka hiçbir ses, hiçbir yüz, hiçbir gülümseme hatta hiçbir gıcıklık seninkiler kadar doğal ve içten değildi. O pozitif enerjinle; rahatlatan, huzur veren sesinle, bana karşı gösterdiğin mükemmel sabrınla kalbimin en derin, ulaşılması en zor yerlerini fethettin. Ben seni ne ara bu kadar çok sevdim onuda hiç bilmiyorum ama iyi ki odunluk yapmayıp sevmişim... Ben hala geceleri pofuduk oyuncaklarıyla uyuyan küçük bir kız çocuğuyum. Bazen bu küçük oyun dünyamda bir oyun arkadaşına bazen bir kardeşe bazen bir ağabeye ihtiyat duyuyorum. Ben o kadar şanlı bir insanım ki bunların hepsini tek bir kişide bulabiliyorum. Yeri geldiğinde en iyi oyun arkadaşım, kardeşim, ağabeyim olduğun için sonsuz defa teşekkür ederim... İyiki varsın... Seni iyiki tanımışım... İyiki doğmuşsun... Doğum günün kutlu olsun canım benim. Yeni yaşın sana bol şans, bol mutluluk, bol huzur, bol para ve getirebildiği bütün iyi şeylerden bol bol getirsin. Ve hatta olmuşken birazda hayatına heyecan getirsin. =) Hep hayatımda kal ve beni hep mutlu et. Çünkü artık biliyorum ki sensiz olmaz...

Bu yazdıklarımın hiçbiri sana layık olamaz ama benim elimden gelen bu. Hoş gör o yüzden. =) Çok çok çok seviliyorsun... Mutlu ol!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...