Translate

13 Kasım 2011 Pazar

Demekle Olmuyor İşte


Sil baştan başlamak gerek bu sefer, dedim önce. Sonra kendi kendimi bir güzel ikna da ettim. Zor oldu tamam bunu kabul ediyorum ama olmuştu. En azından ben öyle sanıyordum...

İki gün boyunca hiç aralıksız Şebnem Ferah'ın Sil Baştan şarkısını dinledim. Beni etkilesin diye. Etkilesin ki ben de sil baştan başlayabileyim diye. İşe yaradı da aslında. Silip atmıştım güya her şeyi. Baştan başlamaya bütün hücrelerimle hazırdım sanki. Sil baştan başlayacaktım her şeye; her şeyi unutup hayatı sıfırlayacaktım. Çok kolaydı ya zaten o(!). Ama görünürde her şey öyle gözüküyordu...

Sonra birden ışıklar yanıverdi. Meğer ben karanlıkta yaşıyormuşum. Ondan o kadar kolay geliyormuş her şey. Göremiyormuşum aslında. Ve ben sadece şarkının nakaratına takılmışmışım. şimdi şarkıyı bir bütün olarak dinliyorum da... Bugün şarkının "Gücün var mı sevgilim?" diye başladığını fark ettim o günden bu yana ilk kez. Evet silip atmak gerekiyordu ama hala sevgilim diyordu. Bu çelişkiyi nasıl fark edemediğimi bilmiyorum ama bilinç altım durumun gayet farkındaymış anlaşılan. Çünkü o günden beri (Mesaj olayını diyorum.) bu büyük çelişkiyi düşünüyorum.

Yanlış anlama. Sevgili kelimesi sevmekten gelir. O yüzden diyorum. Art niyetim yok, tertemiz geliyorum sana. Ama küçük küçük adımlarla... Yavaş yavaş... Belki koşmazsam yetişemem bile ama olsun... Denemeye değer... Zaten kaybedecek neyim kaldı diye bir düşünüyorum da gerçekten hiçbir şeyim de kalmamış. Korkum yok o yüzden.

Ben zaten kaybetmiştim seni...

Söylemesi ne kadar kolaymış gibi gözüküyor değil mi?.. Ama aslında söylemesi bile zor. Boğazım düğüm düğüm oluyor yine. Gözlerim falan nemleniyor... Ama zararı yok. Değmez mi sanıyorsun? Daha fazlasına bile değer. Hem zaten hatırlamaz mısın? Ben nelere cesaret etmeyi denemiştim. Tamam yapamadım ve artık öyle şeyler de istemiyorum, o kadar bencil olamam ama iki damla yaşın lafı olmaz bence...

Güzel sözler yazmışım... Öyle diyorsun ya. Bir şeye veya bir kişiye güzel bir söz yazabilmişsem eğer bu o şeyin veya kişinin güzelliğindendir. Çünkü çok yetenekli olduğumu düşünmüyorum böyle konularda. Büyük bir ilham kaynağım olmadıktan sonra çok zor yazabilmem...

Neyse yeter bugünlük bu kadar bence. Hatta çok bile konuştum aslında... Susma vakti, yine....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...