Translate

1 Kasım 2011 Salı

Cevabını Bilmediğim Sorular


Hayat ne tuhaf bir bilmece?..

Yukarıya tükürsem bıyık; aşağıya tükürsem sakal...

Hadi buyur şimdi ne yapacağız söyle. Ben cevap bulamıyorum. Hiç olmadığım kadar büyük bir karmaşanın içindeyim.

Kararım kesin, bencil düşüneceğim. Başka türlü içinden çıkmam zaten mümkün değil. Ve şöyle bir durum var: Bu sene benim için en önemli durum sınav. Bundan da büyük ve daha önemli hiçbir şey olamaz, olmamalı.

Ama yine de itiraf etmem gerekir: Çok şaşırdım. Böyle bir davranışı asla beklemiyordum.

Hani bir söz vardır ya: "Bir şeyden ne zaman vazgeçersen o zaman gerçek olur." diye. İşe bence aynı öyle bir durum. Ben tam da: "Vazgeçtim, bitti, son artık, daha fazla üzülmeyeceğim." dediğim anda böyle bir şeyin olmuş olması Evrenin: "Sen bakarken giyinemiyorum." demesiyle aynı şey bence. Ben tam kafamı çeviriyorum soyunuyor.

Ve şimdi şöyle bir düşünüyorum da bundan sonra ne olacağı hakkında en ufak bir fikrim yok. Ben ne yaparım? Sen ne yaparsın? Hiçbir şey bilmiyorum. Tamamen akışına bırakıyorum ama ipleri yine de elimde tutuyorum. Hayatın beni tekrardan sürükleyip atmasına izin vermeyeceğim. Ve hiçbir hayat benimkinden daha değerli değil. Megaloman olduğumu düşünmek istersen düşün ama haklı sebeplerim var bunu sen de inkar edemezsin.

Öyleyse niye yoruyoruz kendimizi??? Özellikle de dışarıdaki soğuğa rağmen içimizi sıcak tutmak varken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...