Translate

5 Kasım 2011 Cumartesi

Bu Nasıl Bir Karmaşa?


Kafam karma karışık. Ne istediğimi bilmiyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Aslında zaten kendimle ilgili kararları güç bela alıyorken şu an bu karmaşada ben hiçbir şey bilmiyorum. Aklım 2-3 günden beri tek bir noktaya kitlendi ve ne başka bir şey düşünebiliyorum ne uyuyabiliyorum ne de başka bir şey yapabiliyorum. Hiçbir şey yapamıyorum ve off. Nasıl anlatacağımı bile bilmiyorum ki zaten cümle bile kuramadığım için bu belli oluyordur. Çok aşırı derecede gerginim. Bir de bu gerginliğimi gün boyu saklamam gerekiyor ki bu da akşamları daha çok gergin olmama sebep oluyor. 5 günlük uzun bir bayram tatili var. (Aslında genelde 5 gün normal insanlara göre uzun bir tatil değildir. Ama benim durumum şu an hiç normal bir durum değil. Çünkü tatil bana bence hiç de iyi gelmeyecek. Daha çok kafamda karmaşalar oluşmasına sebep olacak.) Okuldu dershaneydi derken kokuşturma içinde kafam dağılıyor ve daha az düşünmüş oluyorum böyle şeyleri ama şimdi ben evde ne yapacağım. Bu benim aklımdan çıkmaz ki... Belki tek bir konuşma beni rahatlatır diyorum bazen ama hazır şimdi buna alışmışken bu durumu değiştirirsem kendime hiç güvenmiyorum ve sonrasını tahmin edemiyorum o yüzden böyle bir şeye de yeltenemiyorum ki zaten yapmam. Neyse yeter bu konu bu kadar.



* Yazdığım yazıyı okudum da tek bir düzgün cümle kurmamışım. Çok uzun, anlam karmaşasıyla dolu cümleler. Ama amaç bu cümleleri anlamak olursa okuyan herkes anlayabilir. Ben gece gece daha fazla saçmalamadan yazıyı burada sonlandırıyorum; hala yazmak istememe rağmen. Ne yazacağımı da bilmiyorum zaten...

** Ve söylemeyi unutmadan, içimdeki renkleri yaşatmak istiyorum. Bu konudaki her türlü desteği kabul edebilirim.

4 yorum:

  1. kaybetme..kaybettirmek isteyenler çok oluyor ..kaç kez o eşiğe geldim..şuanda o eşikteyim ama kaybetme etmeyelim..Fighting..

    YanıtlaSil
  2. Evet, zor da olsa direnmek gerekiyor... Ayrıca teşekkür ederim. =)

    YanıtlaSil
  3. Ne demek :)boşuna kiraz çiçeği ninja olmadık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...