Translate

30 Kasım 2011 Çarşamba

19 Kasım 2011 / Dershane

***Bu yazıda bahsi geçen kişiler, olaylar ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür ve gerçekle hiçbir bağlantısı yoktur.

***Baştan uyarıyorum yazıyı okuyup illa birisi bir üzerine alınmak isterse sonra vazgeçsin bu fikrinden sebebi yukarıda yazıyor.

Bu yazıyı yazınca daha sonra bloğa koyarım diye düşünmüştüm ama zaman içinde olan olaylar beni bunu yapmaktan alıkoymuştu. Ama az önce bu fikrimden vazgeçtim ve yayınlama kararı aldım... İşte yazı:






" 19 Kasım 2011
Cumartesi

Bunu sana vermeyeceğim aslında. Niye yazıyorum bilmiyorum da. Galiba amacım sadece biraz rahatlamak. Şu an dershanenin kütüphanesindeyim. Ortalarda bir masada oturuyorum. Burada bir kaç kışı var; çok kalabalık değil. Kimisi dedikodu yapıyor kimisi test çözüyor bazısı da tıkınıyor. Ben çok farklı bir alemde, kendi dünyamda sana yazıyorum.

Yazıya başlamak için bir başlangıç kelimesi bulamadım. Aklıma sana dair bir kaç bir şey geldi, gelmedi değil ama bunlar çoook eskiye dair sözlerdi. Sana "Bebişim" diyebilirdim mesela veya "Işık Kaynağım" ya da hala telefonumda kayıtlı olduğun isimle "Balık Hafızalı" da diyebilirdim. Ama bu samimiyetin bir kaynağı olmalıydı. Düşündüm bulamadım.

İçimden sana hala Işık Kaynağım demek geliyor. Çünkü bu güne kadar attığım her adımda senin ışığından faydalandım. Bundan sonra da büyük ihtimalle öyle olacak. Çünkü ben senden çok şey öğrendim. Ve öğrenmeye devam ediyorum... Az daha tekrardan kapılıyordum rüzgarına biliyor musun? Çok az kalmıştı. Macerayı çok seven bu ruhumla kontrol edemeyeceğim kadar büyük bir kuvveti olan rüzgarında savrulup gidecektim belki yine. Son anda rüzgarın durmasıyla fark ettim bunu. Duran rüzgara minnet mi duymalıyım yoksa kendi kendime yine bir son yarattığım için seninle ilgili ilk pişmanlığımı mı yaşamalıyım bilmiyorum ama beni öyle çok korkutuyorsun ki çareyi senden kaçmakta buluyorum. Yaşadığımız onca şeye, kendime rağmen senden uzaklaşmak istiyorum. Katilim olacakmışsın gibi geliyor. Bana bakışlarından korkuyorum. Bana söylediklerinden korkuyorum. Senden korkuyorum! Bu söylediklerim kulağa komik geliyor değil mi? Ama gerçekler böyle işte. Teşekkürlerimi sevmezdin eskiden ama bana yaşattığın bütün mutluluklar için her şeye rağmen teşekkür ederim...


İpekTo"

2 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım =) ben de senin yazılarını takip ediyorum aslında pek belli etmesem de =) samimiyetine bayılıyorum =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...