Translate

30 Eylül 2011 Cuma

Kocaman Gülümseme


Söylemiştim biliyorum ama bir kez daha belirtmek istiyorum. Başka bir yerde (ismini veremeyeceğim o yerde) okumakta çok geciktiğim bir yazıyı okuduğumda yüzümde oluşan tebessümün değeri paha biçilemezdi. Çünkü bana yazılmış bir yazı ve iyi dileklerle biten bir yazı vardı. Sonrasında belki bunların olacağı belliydi ya da belki de kimse bilemezdi. Ama ben belli olduğunu düşünüyorum. Bu kadar kesin hatlarla böyle olacağını düşünmemiştim orası ayrı. Ama buna benziyordu işte. Neyse anladın sen beni.

Sonra benim de bir açıklama yapmam gerekmişti. Üstünden geçen 1 aydan fazla zaman olmasına rağmen açıklama yapmam şarttı. Çünkü yine bir yanlış anlaşılma vardı. Yine benim dediklerim benim demek istediklerim değildi. Kabul ediyorum her açıdan zor bir sene. Ama kolaylaştırmak gerekiyor; bunu da kabul etmemiz gerekiyor. Kolaylaştırmanın yolu belki sınava kilitlenmek olabilir ama bunu yapabilmek zaten asıl başarıdır.

Bana mutluluk veren en büyük şeyi söylememe gerek yok değil mi? Mutluluk (bana ait olmayan bir mutluluk) beni en mutlu edecek şey olabilir. İyi dileklerle bitiriyorum yazımı. Kötü şeyler dilemeyi bırakalı baya bir oldu ama maskelere muhtacım. Gerçek yüzümü herkesin görmesinden hiç mi hiç hoşlanmıyorum. Bulduğum bütün maskeleri suratıma geçiriyorum. Hepsinin yüzünde aynı ifade. Kocaman gülümseme(!).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...