Translate

8 Ekim 2011 Cumartesi

Günlüğümden Bir Alıntı (16/01/2011)

(Aslında ilk başta bunu yazmak istedim ama sonra vazgeçtim sonra bir daha aman ya yazayım dedim sonra bir daha vazgeçtim sonra bir daha yazayım dedim sonra bir daha vazgeçtim falan derken yazmaya karar verdim.)



" 16.01.2011
Nazilli
Pazar

Bu hayatta bir insanın başına gelebilecek en mükemmel duygu 'aşk' olsa gerek. O kadar güzel, o kadar büyüleyici, o kadar baştan çıkartıcı ki kelimelere sığdıramıyorum. En güzel duygu bu, birisini sevmek. Sevilmek bile olamaz bu denli güzel. Kalbini böyle delicesine çarptırmaz çünkü ve anlayanlar olur belki seni. Anlaşılmamak da güzeldir bazen. Özel hissetmeni sağlar senin. Gözlerin de dolar bazen ama ağlayamazsın, akmaz o yaşlar o gözlerden. Doğru yer ve doğru zamanı beklersin. Gecenin en karanlık en ıssız anını. -İşte o anın tarifini yapamadı henüz hiçbir şair.- Ve hiçbir olay hiç kimseyi etkilemedi bu denli çok. Hep sol göğüsünde büyür kelimeler, orada hız yapar; bir tek gözlerin anlatır yüreğinin derinliklerini... O da anlayana. Bulursa tabii... Anlamaz ama hiç kimse, inatla anlamamaya çalışırlar. Sen ise hiç senin olmamış bir kalbin mutlu olmasını dilersin tüm hücrelerinle. Gerçek mutluluğun o zaman geleceğine inanırsın çünkü. Mutsuz da değilsindir ya aslında... Bak yine anlatamıyorum. Yetmiyor bu hislere bu kelimeler. Üzüntüden mutluluk duymak olsa gerek bu. Divan şairleri kavuşmak aşkı bitirir der ya, benimki de öyle bir şey işte. Var olan yokluğunla avutuyorum gönlümü.

Mutlu ol e mi? Hep ama hep mutlu ol. Her zaman her yerde... Sevdiğin olsun hep yanında. Seni mutlu edecek kişi. O da mutlu olsun; olsun ki seni daha çok mutlu etsin. Yüzünden o tatlı gülümsemen hiç eksik olmasın...

Belki okumayacaksın bunları ama bende kalmasın istiyorum. Belki birisi görür okur da ben gittikten sonra iletir sana. ...(sansürlemem gerekiyor) bil diye istiyorum. Hiç kötü sözüm yok sana...

ipekTo

*Yokluğunun perdesini aralayan varlığının ardından. "


Ben bunu yazalı çook zaman geçmiş ama küçük detaylar hariç neredeyse aynı şeyleri söylüyorum hala. Neyse bunu söylemek için yazmadım ben bunu. Günlük falan da kurcalamıyorum. Başka bir şeyi arıyorken gözüme takıldı, yazdığım yazının sanki bugün yazılmış gibi taze kokuyor olması dikkatimi çekti. O yüzden yani.

Saygılar... Sevgiler...

2 yorum:

  1. Aaaaa nazilli ha..Memleketim olur ..Nazilli yazısını görür görmez bir açışım oldu anlatılmaz..Neyse yazın çok güzel olmuş..
    Aşk belki de yanında ..Aşk belkide sende..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...