Translate

11 Eylül 2011 Pazar

Yalnızlık Sancıları'nın Sancısı


İsmi "Yalnızlık Sancıları" olan bir yazı yazmak istedim önce. Sonra düşündüm ya sonra?.. Başlığın altına ne yazacaktım? Yazım sadece başlıktan oluşmayacaktı elbette ama ne yazacağımı bilmiyordum. Düşündüm, düşündüm, düşündüm... Sonuç: Hiçbir şey bulamadım. Hala ne yazacağını bilmiyordum ama yazmak istiyordum. Bunu yazayım bari diye düşündüm ve yazıyorum...

Bu sefer aklıma takılan soru işareti nasıl bir fotoğraf koyarım bu yazıya? Cevap yok ama ona bakar bulurum bir şeyler...

Neyse gelelim Yalnızlık Sancıları'na; Canım çok sıkıldığı zamanlar (Tabi ev de boşsa. Bir de kimse görmesin diye kapı, pencere perde ne varsa kapatırım; eve biri gelirse kapıyı açarken vakit geçirsin bende bu arada elime oyalanacak bir şeyler bulayım öyle boş boş dolanırken görünmemek için de kapıyı kilitlerim.) evin içinde saatlerce dolanır dururum. Etrafa saf saf bakar öyle boş boş dolanırım. Hiç oturmam sıkıntım geçene veya yorulana kadar. Genelde bunu yaparken hiçbir şey düşünmem de. Ama bugün farklı bir şey oldu ve neden evin içinde öylece boş boş dolandığımı sorgulamaya başladım. İlk başlarda buna net bir cevap bulamadım. Sonra birilerini arayayım konuşayım sıkıntım geçsin bari diye düşündüm. Arayacak kimse bulamadım. Onu arasam ı ıh konuşmak istemiyorum, bunu arasam ı ıh bunu da istemiyorum, şunu arasam ama ne diyeceğim vs. vs. Yani eleye eleye arayacak tek bir kimse bulamadım. Çok fazla abarttığımı düşünebilirsiniz veya bunun benim suçum olduğunu da ama cidden kimseyle konuşmak istemiyorum. Öyle bir an geliyor ki insan sadece özel şeylerini konuşabileceği veya bir şeyleri saklamak zorunda hissetmeyeceği kişilerle gırgır yapmak isteyebiliyor. Öyle bir an geliyor ki aslında bu güne kadar en yakın gözüken insanlar en uzakta olabiliyor. Ve işte öyle anlarda çekip gitmek geçiyor içimden veya ve işte o anlarda herkesi silip atmak kolay olsa...

Neyse işte... Kısaca öyle anlarda yalnızlık sancıları giriyor karnıma. Kıvranıyorum, kıvranıyorum ama geçmiyor. Sadece unutuluyor...

Şimdi neydi bu diye soracak olanlarınız olursa diye söylüyorum: Kimse bir şey sormasın. Açıklama yapmak zorunda değilim ve yapmayacağım da. Her şey burada yazdığı gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...