Translate

12 Eylül 2011 Pazartesi

KULLANILMAK.


Benim yaşamak istediğim hayat bu değil. Bunu hak ettiğimi düşünmüyorum. Gösterdiğim saygının, sevginin karşılığı bu olamaz, olmamalı. Her şeye tamam diyorum, her şeyi kabulleniyorum hem de en olmayacaklarını bile. Ama karşılığı; küçük görülmek, terslenmek, hakaretlere maruz kalmak... Hayır, bunu hak etmiyorum. Tamam hatalarım vardır bu kabul. Mükemmel olduğumu düşündüğüm falan yok zaten ama böyle mi olması gerekir? Karşılığı bu mudur? ben iyilik yapmak isterken neden kullanılıyormuş gibi hissediyorum? Bir açıklaması olmalı! Az zaman geçmedi... Çok şey oldu bu sürede ama hiçbiri umurumda değil. Gururum umurumda değil. Sadece saygı görmek istiyorum. Sadece saygı... Bu çok mu?.. Bunu hiç mi hak etmiyorum?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...