Translate

28 Eylül 2011 Çarşamba

Bir Aşk Masalı


Çoook eski zamanlarda bir prens ve bir prenses yaşarmış. Bu prens ve prenses birbirlerini çok severlermiş. Ama birbirlerini üzmek söz konusu olunca kimse onlar kadar yetenekli olamazmış. Bu büyük sevginin nazar boncuğu olsa gerek diye avuturmuş prenses kendisini. Ama gel zaman git zaman bu durum çözülmez bir hal almaya başlamış. Küçük prens ve küçük prenses büyüdükçe problemleri de artmaya başlamış. Başka problemlerinde hayatlarına dahil olmasıyla beraber aralarındaki sorunlar -aslında sorun bile olmayan sorunlar- daha da karmaşık bir hal almış. Prens de prenses de bu durumdan çok yorulmuş. Her ne kadar birbirlerini üzmek istemeseler de her ne kadar tarifi imkansız bir sevginin şemsiyesi altında saklansalar da kendilerindeki değişimi durduramayıp birbirlerini kırmışlar. Bir gün prens bu duruma çok içerlemiş ve prenses bu duruma çok üzülmüş ama belki bir süre (kral ve kraliçe olabilecek yaşa gelip bazı hayat sınavlarını atlatana kadar) görüşmemeye karar vermişler.

Artık prensesin tek bir endişesi varmış: Acaba bu durum gelecekte nasıl gelişir bunu merak ediyormuş. Çok büyük istekleri yokmuş aslında. Çok sevdiği prensinin iyi olması onu büyük ölçüde mutlu etmeye yetecekken O çok sevdiği prensinin hem iyi hem de mutlu olmasıyla başka hiçbir duyguyu değişmezmiş.

Prens ve prenses artık zamanın yürüyüşünü izliyorlar. Olacak olan olayları merakla seyrediyorlar. Birbirleri için iyi temennilerde bulundukları şüphe götürmüyor. Ama artık farklı noktalardan bakıyorlar...


Şimdi gelelim masalın nereden çıktığına. Yazı yazdım ve iyi hissettim. Ama bu yazdığım masaldan bahsetmiyorum. Olay kesinlikle bu değil. Uzun zamandır boş görmekten korktuğum için bakmadığım başka bir yerde gördüğüm yazı üzerine yazdığım yazıdan dolayı çok mutlu oldum ve iyi hissettim. Bu masal da burada yazmaya başlarken birden çıkıverdi. Hiç düşünüp tasarlamamıştım. Tamamen doğaçlama oldu.

İğnelemeler yapmıyorum. Aslında bu yazıyı sadece bunu söylemek için yazdım. Bil isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...