Translate

16 Eylül 2011 Cuma

Bazen Düşünüyorum Da...


Aslında ne yazacağımı bilmeden başlıyorum yazıya. Her cuma bu saatlerde radyoteoman'ı dinliyor olurum ki dinliyordum da zaten ama şu an onu bile dinlemek istemiyorum. Kabuğuma çekilip kendimi dinlemek istiyorum. (Ve ben tam bunu söylerken ev telefonu çaldı. Ardından cep telefonu. Bir kulağımda bir telefon bir kulağımda bir telefon... 15 dk sesimden kötü olduğumu anlayabilen iki arkadaşımdan baskı gördükten sonra tekrar yazıma kaldığım yerden devam etmeye çalışacağım.) Neden her şey üst üste gelir? En azından tek tek gelseler de ben bu kadar zorda hissetmesem kendimi olmaz mı? Olmuyor galiba çünkü bu hiçbir zaman olmuyor... Derin bir nefes almak istediğim an da -tam da o an da- hep bütün felaketler üst üste yığılır. Başka hiçbir şeyi düşünemiyor olmam da tüm hayatımı olumsuz etkiliyor. Her yönden etrafıma negatif enerji yayıyorum. Evet canım yanıyor ama bu acıyı çığlık atarak azaltmaya çalıştığım için üstüne bir de boğazımın ağrımasına sebep oluyorum. Kendime hiçbir iyiliğim yok. Tek yapabildiğim şey mutsuz olmak...

Bazen düşünüyorum da: Yaşamak mı bana haram olan yoksa mutlu yaşamak mı?

2 yorum:

  1. İlki o 2 arkadaştan birinin ben olduğumu bilme rahatlığıyla yazdığımı belirtmek isterim..

    Ne dersem diyeyim inatçılığın yüzünden burnunun dikine gidip mutsuz olsan da, bunu artık iyi bir şey olarak kabul ediyorum çünkü tecrübe iyidir iyi!

    Bu arada ben yorum yaparken benim yazımdan uzun olmasın diyecek kadar sen (ne diyeceğimi bilemedim)

    YanıtlaSil
  2. Ben cidden uzun bir şey yazdığını düşünmüştüm. Çünkü yazman uzun sürdün ama değilmiş, tamam. Hem ben inatçılığımı seviyorum. Haklısın, tecrübe iyidir, iyi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...