Translate

19 Eylül 2011 Pazartesi

Başlık Bulamadım Onu da Sen Bul


Şimdi bu içimdeki asabi insanın nereden çıktığını sorarsan baştan söyleyeyim seninle bir ilgisi yok. Ve seninle arama girecek olan bazı sınırlarında seninle bir ilgisi yok. Bu tamamen kendimle ilgili bir olay. Tamamen kendimi düşünüyorum. Ne anlamda olduğu tartışılır ama bu konuda bencillik yapmak konusunda son derece ısrarlıyım. Haa bencillik yapıyorum diye kendime iyilik mi yapıyorum hayır belki kötülük bile ama bunu denemeden asla anlayamam. Ve anlamadığım sürece kendime daha büyük bir kötülük yaparım. Bu kararı yeni aldım ve bu şu an benim için dayanılmaz derecede acı verici. Ama insanlar bu hayatta ne acılara katlanmayı öğreniyorlar. Sevdiği bütün insanları kaybetmiş olan insanlar var, düşünsene. Bir daha onları göremeyecekler bile. Bu şekilde kendimi avutuyorum. Bazen sadece kendimi oyaladığımı düşünüp işte tüm insanları dünyadan silmek istiyorum. Tıpkı bu aralar olduğu gibi. O yüzden çevremdeki herkese saldırıyorum, asabi tavırlar sergiliyorum. Belki kırıyorum ama emin ol en az o kadar da kırılıyorum. Ne oluyor peki kırılınca? Hiçbir şey... Zamanla buna da alışıyorsun. Hiçbir şey olmamış gibi yaşamaya devam edebileceğin bir nokta geliyor. O zaman gelene kadar zor bir süreç geçecek belki ama gelecek. Ben buna inanıyorum. Gelecekteki hayatımla ilgili aldığım kararları değiştireceğim anlamına gelmiyor bu. Büyük konuşmak istemiyorum ama kendimi yalnızlığa sürüklemek beni mutlu bile ediyor. Bunun bana zarar vereceğini düşünmüyorum. Sonuçta her insan gibi normal şekilde atan bir kalbim var yani yaşıyorum. Önemli olan yaşamak mıdır? (Yani sadece nefes almak mıdır?) Asla. Hayır ama bunun ötesine geçmek için zaten benim cidden uzun bir sürece ihtiyacım olacak. Bu süreç içinde sinirli olabilirim -herkese karşı-, çok keyifli olabilirim; yani ruh halim sık sık değişebilir ama ilerisinde her şey bitmiş olacak. Olmak zorunda. Belki bu kararı almak için çok geç kaldım ya da kendime söz geçirebilmek için... Bu kadar stresli olmamın bir sebebi belki sınav zamanıyla aynı zamana denk gelmiş olmasıdır her şeyin. Çünkü hem bununla başa çıkıp hem de sınavın üstesinden gelmek her şeyi daha da zorlaştıracak. Ama her şey istediğim gibi olacak. Zamanla mutlu olacağım. Bu sene bu sınav olayını da yapabileceğimin en iyisini yaparak halledeceğim. Yani her şey yoluna girecek ve sadece bir sene içerisinde olacak bunların hepsi. Hepsi...

Şimdi ne istiyorum biliyor musun? Sadece fazla üstüme varılmamasını. Umarım hepimiz (yani ben ve çevremdeki insanlar) için güzel sonuçlar getirir.


Dip Not* Artık insanlara beddua ederken sadece çok istedikleri veya çok sevdikleri her hangi bir şeyi kaybetmelerini diliyorum. Çünkü bu yapılabilecek en kötü beddua.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...